bir çok insanın defalarca kez ''pazartesi bırakıyorum abi'', ''bu paket bitsin son'' dediği,
ancak her salı yeniden başladığı diyetler gibi olan bağımlılık kaynağı.
şahsım adına şunu söyleyebilirim ki,
çok seviyorum bilader, bildiğin seviyorum bayağı bayağı.
bir biranın yanında mesela,
sonra yemekten sonra türk kahvesiyle...
seviyor ve bırakamıyorum.
bırakmak da istediğim yok sanırım aslında.
bu bırakma işi kafada bitiyor diyorlar ya,
işte benim kafa hep, türk kahvesi sigara modunda kalıveriyor.