sigara

entry3502 galeri267 ses1
    1600.
  1. yaktıktan ilk sonraki 2 dakika orgazm gibidir, söndürdükten sonraki 8 dakika, yeni sigara yakman için sadece geçen süreçtir.
    2 ...
  2. 1601.
  3. bıraksam mı bırakmasam mı diye git-gel de olduğum yemek sonralarında ve maç sırasında beyninizin size iç iç diye baskı yaptığı faydası ve zararı çok olan meret.
    0 ...
  4. 1602.
  5. 1603.
  6. arada bir mentollüsünden içerim hiç bir derdi ortadan kaldırmaz.
    1 ...
  7. 1604.
  8. Şebnem ferah'ın sevilen bir şarkısının adıdır.
    0 ...
  9. 1605.
  10. onla olmuyor onsuzda bi hayat çok boş denilen bir şey. tabii paradan sonra. ayrıca sigara içmeyen asla anlayamaz nasıl bir dert ortağı olduğunu. dedikleri gibi ''benim en iyi dostum içkim sigaram, onlarda olmazdı olmasa param''
    0 ...
  11. 1606.
  12. bilinç altının seni kandırmasına izin veren madde. kandırmayan tek şey, sigara içerken, sentenced - the river dinlemek. evet o kadar yalan sigara, ama sentenced o kadar gerçek. *
    0 ...
  13. 1607.
  14. icemedigim elimde kalmadi malaesef.
    2 ...
  15. 1608.
  16. şeytana uymak gibi. zarar verdiğini, yanlış yola sürüklediğini bile bile tutkunu olunan şey.
    sigara kullananlar bazen sigara kadar mutlu eden bir şey olmadığını bir kez bile olsa geçirmişlerdir içlerinden, dumanla birlikte...
    0 ...
  17. 1609.
  18. 1610.
  19. 1611.
  20. 1612.
  21. benim gibi yıllarca sigara karşıtı olanların genelde sonradan edindiği kahveyle, birayla, güzel müzikle, keyifli muhabbetle iyi giden bağımlılıktır.
    0 ...
  22. 1613.
  23. bir nefesinde bile seni kandıran madde.

    not: kandırılıyorum.
    1 ...
  24. 1614.
  25. 1615.
  26. ona yaptığım dönüş ertuğrul günayınkine benziyor.
    0 ...
  27. 1616.
  28. 1617.
  29. sigara içen insanlar aptal insanlardır. evet sigara içen biriyseniz aptalsınız. zeka geriliği ve aptallık tamamen farklı şeylerdir bana göre. en azından ben öyle tanımlıyorum. ben de sigara içerken aptal değil, ultra-aptal olduğumu şimdi anlıyorum. 8 gündür aptallıktan kurtuldum ve aptal değilim artık. varsın aptal olayım sorun değil diyenlere lafım yok devam etsinler. ben sigarayı sağlık ve maddiyat yüzünden bırakmadım ki, bırakanların iddia ediyorum %80'i sigarayı bu nedenden dolayı bırakır. benim bırakma nedenim, sigaranın vermiş olduğı psikolojik sorunlar ve kimyasal değişimler. kimyasal değişimler derken, beyinde yarattığı sorunlar. yoksa akciğer kanserinden korkum yok. sigara içmeden de kanser olma ihtimali çok olmasa da, oldukça fazla günümüzde.

    bazı insanların canı o kadar tatlı ki, sigarayı çok öksürüyorum diye bırakıyorlar. tamam haklılar ama zaten sigara ve akciğer hasarı arasındaki ilişki %99 değil, %100 bilinen birşey artık son 20 yılda edilen bilgilere göre. sigarada hiçbir zarar yok dense şu anda başlama yüzdem %1 olur. o kadar da bilerek konuşuyorum başka bir şey de diyemiyorum.

    ha bu arada içenlere de acıyorum. zamanında ben de yolda yürürken içerken, insanlar bana acımıştır. ne acı bir durum.

    edit: eksileyen 3 tane ezik var. zannedersem son cümleye itinaden eksi çekmişler. yok eğer tüm yazdıklarım nedeniyle eksi çektilerse gidip intihar filan etsinler çünkü bu yazdıklarıma yanlış diyecek adam ya maldır ya da şuursuz.

    eksilemeye devam edin tipsizler, sizin gibi eziklerden nasılsa çok var. aklı selim adam eksilemez bu dediklerimi çünkü.
    7 ...
  30. 1618.
  31. Neden icildigini anlayamadigim şey. Tamam içiyorum ama neden diye sorduğumda cevap bulamıyorum. Bak yine sordum. Cevap yok.
    2 ...
  32. 1619.
  33. Her ne kadar sağlığa zararlı olduğunu bilsem de, Alkol içilirken on numara giden şey.

    (bkz: winston)
    0 ...
  34. 1620.
  35. 1621.
  36. 1622.
  37. bazı eski hastalıklara iyi geldiği için bulunmuş olmakla beraber günümüzde bir çok hastalığa sebeptir. bağımlılık yapar ve insanın ciğerlerini günden güne iş görmez hale getirir.
    0 ...
  38. 1623.
  39. bu saatlerde çok güzel gidendir. yanında nirvana dinleyince daha bir güzel.
    0 ...
  40. 1624.
  41. kimilerinin olmazsa olmazıdır. vazgeçilmezim.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük