bilenlerin bilmeyenlere "mundar ettin bırak" türünden laflar söylediğidir.
bilmeyen de buna karşılık "size ne yeaaa ben böyle seviyom" der.
maksat karizma çizilmesin.
gunun son sigarasinin son nefesini papa het "smoked the days last cigarette, remembered what she said" dedigi zamana denk getirirsin...akcigerini degil kalbini siker o son nefes...
Sigara kullanmam. Ciğerlerim güçlü ve sağlıklı. Derin ve dolu dolu nefes alabilirim.
Fiziksel açıdan kendime dikkat etmek benim için önemlidir. Kendimi zinde tutmaktan ve iyi hissetmekten hoşlanırım.
Ben sigara kullanmayan birisiyim ve kendimle gurur duyuyorum.
Hiç olmadığı kadar enerji ve dayanıklılığa sahibim. Hayatı seviyorum ve burada olduğuma memnunum.
Ne zaman bir sigara görsem, hatta düşünsem, otomatik olarak şu sözleri duyarım. Ben sigara içmem ve içmem!
Beni zararlı bir şekilde etkileyen veya denetleyen hiçbir alışkanlığım yok. Kendimi ve yaptığım her şeyi kontrol ederim.
Daima kendim ve geleceğim için en iyi olanı yaparım.
Temiz, serin havayı solumaktan, sağlıklı olmaktan, bedenimin ve zihnimin tam denetimini elimde tutmaktan hoşlanıyorum.
Kendim için belirlediğim her hedefe ulaşabilirim. Zihnimde, o anda, hedefine ulaşmış olan benin net bir resmini görürüm. Onu yaratırım, onu sık sık görürüm ve başarırım.
Düzenli olarak egzersiz yaparım. Kendimi zinde ve sağlıklı tutarım. Bir yaşam boyu enerji ve canlılığın zevkine varıyorum
Tüm duyularım açık ve hassas. Görüşüm, koku alma duyum, işitmem, tad almam ve hatta dokunmam bile öncekinden daha hassas.
Sigara içmeyi hiçbir şekilde, güçlülük, zekilik ve caziplikle bağdaştırmıyorum. Onu yalnızca olduğu gibi görüyorum ve onun hayatımda hiç yeri yok.
Kendime, gevşemek, iyi hissetmek, derin ve dolu dolu nefes almak için izin veriyorum ve her zaman, her durumda sigara içmeyen sağlıklı birisi olmaktan zevk alıyorum.
insanlar benim yanımda olmaktan hoşlanır. Kendime güvenim ve kendime saygım var. Kendimi seviyorum ve bu belli oluyor!
Sigara kullanmayan birisi olmak benim için kolay. Her şeyden önce, böyle doğmuşum ve benim için böyle yapmak doğal bir şey.
bugün, etkisini tam olarak gösterebilmesi için aylar boyunca her gün alınması gereken ve bayaa bayaa kötü yan etkilere yol açan bir ilacın kullanılmaması gerektiğini savunurken, yav dedim. ne var? dedim! bu nasıl bir ilaç ki, hem aylarca kullanıcan hem de seni kötü edecek? allah allah? dedim kullanma daha iyi. hem her gün hap içilir mi? bağımlılık yapar o hap. dedim. derken bi sigara yaktım. sonra dedim, e sigara... hassiko. neyse ya.
93 gündür içmezken, bir anda, ansızın 1 tanecikle başlayıp ardından 2 günde 40 tane içmemle sonuçlanmış lanet olası madde. Neyse, şimdi 2 gündür gene bıraktım. umarım daha da içmem.
neden başladım diyemezsiniz. illa ki bir yerde bir ortamda bu illete başlarsınız. ve sonrasında hayatınızın vazgeçilmez bir parçası olarak hep yanı başınızda kalır. aslında sigara güzeldir. ama nasıl güzel? sabahın erken saatinde yakılan ilk sigara içtikçe içesiniz gelir. kahvaltı bile yapmadan gündüzü geçirebilirsiniz. birde yanında kahve varsa tadından yenmez. içki içerken daha da farklı olur. her türlü içkiyle sigara içebilirsiniz. zevkinize zevk ekler kısacası. yani bu illet hayatımın vazgeçilmez bir parçasıdır. pişman mısın? diye sorsanız kesinlikle hayır! zararlı çok olabilir. hatta ilerleyen yaşlarda önüme bir engel bile açabilir. ancak ben sevdiğim ve zevk aldığım şeyleri yapmazsam hayatın ne anlamı olabilir ki?