Her seferinde bırakıp tekrar tekrar başladığım lanet şeydir. kötüdür. çayın yanında iyidir, üzüldüğünde iyidir, sevindiğinde iyidir, efkarlandığında iyidir , mola verirsin iyidir , maçtan önce iyidir , seviştikten sonra iyidir , birayla iyi gider , uyanınca iyidir , yolda tek başına yürürken iyidir , ..., iyidir,... ama sonunda yinede kötüdür. lütfen başlamayınız ve başlatmayınız.