Aç kalbini ben geldim sıkı sıkı tut bırakma,
ister güneş ol yak beni, yağmurum ol ağlat beni, zincirleri yüreğimin artık sende,
Seyirlik değil ömürlük olsun,
Sanki aşkı öğütmeye programlı gibiyiz, aslına bakarsan insan olarak iyiyiz,
Bırak beni, yeter aldattığın yeter bırak beni,
Madem ki istiyorsun öyleyse durma git,
Yetimim sensiz, yurtsuz yersiz, dilerim bensiz anlayacaksın,
Sende kendi payından bir hatıra seç, ve o ben olayım, beni unutma,
Vazgeçtim gözlerinden vazgeçtim sözlerinden,
Sürünüyorum aşkından, kalmadı bende gururdan eser,
Bu yorgun kırık dökük hikayenin de adı bende saklı.
Bu hesap böyle bitsin helal ettim hakkımi.
Sezen'in şarkılarından sadece birer cümle bile bazen, dolu dolu bir aşk hikayesini en güzel şekilde tarif etmeye yetiyor.
an itibari ile saba tümer in konuğu olarak izlemekte olduğum ve maalesef hayran olduğum ancak ve ancak peltek peltek konuştuğuna inanmakta zorlandığım kişi...yani ajda ve sedadan sonra, 3. botoxzede olmuş sanırım. yazık, böylesine akıllı, donanaımlı, beyni ve yüreği dolup taşmış bir insan ne diye kendini böylesi gülünç hallere sokar...
Kayıp şehir dizisiyle istanbul yokmuş bundan başka şarkasını dinlediğim ve çok beğendiğim değerli türk müzisyen. Kemal Sunal' ı anma gecesinde esprileriyle de çok güldürmüştür.
Neymis efendim akp nin anayasasina evet dedigi icin muhtesem yüzyil hakkinda konusmaya hakki yokmus. ne kadar sig düsüncelere sahip insan topluluklarina sahibiz, demokratlik konusu acilinca mangalda kül birakmayiz. ne alaka ya anayasaya evet dedi diye bir insanin üstüne agizlardan salyalar akitilarak gidilir mi? Bu demokratlik mi? elinizi vicdaniniza koyun ve cevap verin. Kendisinin tabii ki hatasi olmustur ve eminimki bazi söylediklerinden pismanlikta duymustur ama bir o kadarda eminimki söylenenlere gülüp geciyordur. ama onun sarkilariyla büyüyen biri olarak ona yapilan haksiz hakaretler dokunuyor. Sirf kendi siyasi görüsüne zit diye sesinden tutun, yüzündeki hastaliktan dolayi olusan sislikler bile bel alti vuruslardan nasibini aliyor. Nerde benim güzel ülkemin insanlarinin insanligi? Sesi bittiyse dinleme, konserlerde salonlari merdiven bosluklarina kadar dolduran insanlar zaten oraya bedava getiriliyor, albümleri bedava dagitiliyor dimi? Katildigi sabah programinda ciplak sesle detone olmadan söyledigi o sarkilarda aslinda stüdyo ortaminda teknolojik yardim alinarak olusturuldu dimi? Tartistigimiz seylere bakin ya! Ajdanin estetigi, Sezenin sesi, Tarkanin cinsel tercihi vs.vs. iste böyle uyutulur bu güzel ülke. iyi uykular.
sanatçının kralıdır. siyasi tercihi ve yakınlığı kimseyi ilgilendirmez. bugün sezen aksu'yu akp'ye yakın diye linç etmeye kalkışanlar apo posteri önünde özledik diye şarşı söyleyen ahmet kayayı bağrına sımsıkı basıyor. ya adil olun ya sesinizi kesin.
--spoiler--
VAZGEÇTiM Sezen AKSU
Vaz geçtim gözlerinden,vaz geçtim sözlerinden
bir ahh de yeter..
Sessizce kimsesizce gönderdim dudaklarımı
Öpme al yeter...
Hiç tanımaz tenim ellerini
Bilmez yüreğim bilmez yüreğini
Ahh bu koku bu ten bu dokunuş
Ahh bu delilik sar sar bedenimi
Yok olmak zamanıdır şimdi...
--spoiler--
güzel bir şarkısıdır.*