hala aşık olduğunuz birinden ayrıldıktan sonra dinlenicek şarkılara sahip mükemmel kadın.
duyduğuma göre 'kaybolan yıllar' adlı şarkısını 16 yasında yazmıştır. insan dusunuyor 16 yasında ne kaybetmişte böyle güzel bir şarkı yazmış.
yunanlı bir bestekarın bestesini çaldığı mahkeme tarafından ispatlanmış ceza olarak tazminat ve özür dilemesi uygun görülmüş minik serçe lakaplı sanatçımız .
şu an 'git' şarkısıyla ağzıma sıçan sanatçı. kadın dokunuyor yüreğine resmen. durduk yere ağlatabilir. bilmiyorum yahu işte. bu kadın çok farklı. allah uzun ömür versin.
olmaz ama... kendisiyle bi rakı masası kurmayı çok isterdim.
ayrıldığı erkekleri teorik olarak kanser etmesi gereken kadındır. düşün ki sezen aksu'dan ayrılıyorsun ve sana sarı odalar'ı yazıyor. normal bir insanın 3 aylık ömrünün kalması gerekirdi. demek ki erkekler olarak sezen aksu'yla çıksak bile öküzlüğümüzden bir şey kaybetmiyoruz.
lakin türk müziğine yaptığı kötülüğü kimse yapmamıştır. etrafta müzik yapıyorum diye dolaşan embesillere para karşılığı beste yapması, şarkı satması hafif tabirle ayıptır diyelim ağzımızı bozmayalım. televizyonda bu arada bir şarkı da sezen den aldık diyen öküzleri görünce sezen'e (kimse o sezen artık) saydırasım geliyor.