terör konusunda kendini suçlu hissettiğini söyleyen şarkıcı.
--spoiler--
Ben kendimi suçlu hissediyorum çok. Öyle ya da böyle bu suç hepimize bulaştı. inanıyorum ki, ölümden başka bir sürü çözüm var. Biz bu çözüm için diretmedikçe bu kan durmayacak. Benim de yediğim lokma boğazımdan geçmiyor, uyku muyku kalmadı. Allah'tan ki şarkılar var. Ben şimdi düşünüyorum neden bu kadar çok şarkı yaptım? Bir insan neden 800 tane şarkı yazar? Herkes bir şekilde hayata tutunmanın yolunu buluyor.
--spoiler--
belki yetmez ama evet diye zamanında konuşmasan bu kadar suçlu hissetmezdin he sezen aksu? bir ülkede sezen aksu kadar ünlü kişilerin yaptığı konuşmalar büyük bir kitleyi etkiler. düşünmeden etmeden konuşmanın faydası olmuyor maalesef. zamanında yetmez ama evet diye bu adamların yolunu açan ilk sanatçılardan değil misin sen? şimdi suçlu hissetmen neye yarıyor sanki? ayrıca hala gizli mesaj veriyor. neymiş ölümden başka bir sürü çözüm varmış ve biz bu çözüm için diretmedikçe kan durmayacakmış. kurulsun yani bir özerk kürdistan bu dava bitsin mi diyorsun? seni dinlediğim günlere lanet olsun arkadaş.
dün akşam ki konserinde şehit verilmesi sebebi ile iki gündür uyumadığını söyleyen bu akşam size çok güzel şeyler hazırlamıştım ama takatim yok diyen ama beş dakika sonra sanki o sözleri söylememiş gibi anılarını anlatıp gülen sanatçı. Tıpkı şemdinli baskınında twıtterdan bir gün süreyle tweet atmayacağını duyuran herkes üstüne düşeni yapsın diyen Demet Akalın gibi. Hepsini samimiyetsiz buluyorum kimseyi salak yerine koymaya hakları yok bunların siyasilerinde.Şehitler üstünden prim yapmaya çalışıyorlar bari bırakın rahat uyusunlar!. Mekanları cennet olsun.
şu yetmez ama evet tercihi yüzünden kafamdaki aydın vs vs...gibi imajını altüst etse de yaşayan en büyük ozanlardandır.
şarkılarında kendi gerçeğine ve ortak duygularımıza dokunabilen, sözlerinde türkü tadı hissettiğim tek isimdir ayrıca. ne bileyim onun şarkılarıyla ağlayıp, gülüp, aşk acılarımı yaşadığımdan benim için çok özeldir.
sanatçı kişiliğine laf söyleyemem..
ama siyasi kişiliği ile her devrin insanıymış kendisi..
kardelen isminde şarkı yapıp, türkan saylana yapılan iftiralara sessiz kalmış.
meral okay en yakın arkadaşı, fakat ona yapılan iftiralara rağmen sessiz kalmış..
erdal eren için şarkı söylemiş, akabinde 12 eylül darbesini övmüş falan filan işte..
bazı şarkılarında git gellerle duyguyu çok iyi veren sanatçı*. Aşağıda bu git gellere örnek olabilecek iki şarkısı vardır. birisinde "git git gitme dur ne olursun" diğerinde "bırak beni bıraaaak" demenin ardından "seviyorum kahretsin" diye devam ederek duygusal karmaşanın iç dünyada neler yarattığına çok güzel ayna olur. müthiş şarkıcı müthiş besteci.
'şuna samimiyetle inanıyorum: herkesin söyleyecek bi sözü, yapacak bir resmi, bir şiiri, bir rengi, bir kriativitesi, hayatı güzelleştirecek, süsleyecek, çıplak haliyle hepimizi yoran ve acıtan taraflarını azaltacak mutlaka bir şeyleri var...'
Bir aşk acısı sırasında, içinden bir Sezen Aksu söylemiyorsan, o aşkta, o acıda bir sıkıntı vardır. Herkesin hayatında yer etmiş bir şarkısı vardır. Sesine, sözlerine laf söylenmeyecek kadar muhteşemdir.
keşke bu kadar akıllı, mantıklı, oyunu kurallarına göre oynamasaydı. bu kadar matematik bir kafa, bu kadar tribünlere oynamak falan senelerdir yormadı mı acaba kendini çok merak ettiğim şarkıcı. bu kadında ki taktiğin yüzde 1'i yıldız tilbe de olsaydı şimdi kendisi şarkı söylüyor olamayacaktı.
milyonlarca sevenine ragmen arada dislerini gösterip en ufak bir acigini bulmaya calisan bir elin parmaklarini gecmeyecek sayida cekemeyeni de bulunan yüce insan. sesi bitmis diyenler bugün tv de playbacksiz söyledigi sarkilardan sonra kulübelerine geri cekilirler artik sanirim.