sezen aksu

entry1979 galeri
    1136.
  1. Neymis efendim akp nin anayasasina evet dedigi icin muhtesem yüzyil hakkinda konusmaya hakki yokmus. ne kadar sig düsüncelere sahip insan topluluklarina sahibiz, demokratlik konusu acilinca mangalda kül birakmayiz. ne alaka ya anayasaya evet dedi diye bir insanin üstüne agizlardan salyalar akitilarak gidilir mi? Bu demokratlik mi? elinizi vicdaniniza koyun ve cevap verin. Kendisinin tabii ki hatasi olmustur ve eminimki bazi söylediklerinden pismanlikta duymustur ama bir o kadarda eminimki söylenenlere gülüp geciyordur. ama onun sarkilariyla büyüyen biri olarak ona yapilan haksiz hakaretler dokunuyor. Sirf kendi siyasi görüsüne zit diye sesinden tutun, yüzündeki hastaliktan dolayi olusan sislikler bile bel alti vuruslardan nasibini aliyor. Nerde benim güzel ülkemin insanlarinin insanligi? Sesi bittiyse dinleme, konserlerde salonlari merdiven bosluklarina kadar dolduran insanlar zaten oraya bedava getiriliyor, albümleri bedava dagitiliyor dimi? Katildigi sabah programinda ciplak sesle detone olmadan söyledigi o sarkilarda aslinda stüdyo ortaminda teknolojik yardim alinarak olusturuldu dimi? Tartistigimiz seylere bakin ya! Ajdanin estetigi, Sezenin sesi, Tarkanin cinsel tercihi vs.vs. iste böyle uyutulur bu güzel ülke. iyi uykular.
    0 ...