büyük sanatçıdır. istediği şey barıştır. malesef yurdum insanı bu barış isteğini bölücülük olarak algılamaktadır. 80 yıldır bölünüyoruz, bi bölünemedik gitti. ota boka yapılan yorumlar:
-aha bölünüyoruz.
-bunlar vatan haini.
-komünizm gelecek.
-din elden gidiyor.
-ya sev ya terket.
evet kardeşim ben seviyorum. çerkezi, lazı, kürdü, ermenisi, arabı, alevisi, sunnisi, hepsini seviyorum.. anadolu insanını seviyorum. sen bu saydıklarımı sevemiyorsan .iktir olup gidebilirsin. minik serçe ama büyük üstad olan sezen aksunun dediği gibi barış istiyorum.
sanatçılığına laf yok ama siyasi fikirleri ne yazık ki bana göre son derece karanlık *. sen kimsin nesin ki beni lekeli ilan ediyorsun üstelik ne olduğu bilinmeyen bir proje için?! bu dünyada lekeli yaptın da öbür dünyaya nasıl karışıyorsun minik serçem? baba fethullahçı olunca kızda da bir gariplik çıkıyor haliyle.
şu kısa ömrümde kimse görmemiştir ağladığımı. ağlarken kimse yoktur yanımda. olsun da istemem. ama bir kişi vardır o yalnız kaldığım anlarda. sesiyle beni iyice harap eden. ki bu ses gerçekten de tam o anların sesidir. başka hiçbir ses onun yerine geçemez. yaşadığım yaşayacağım herşey için iki çift sözü vardır. o sözler ki alır götürür herkesi götürdüğü gibi benide.
iyi ki varsın sesiyle yanımda olan insan.
iyi ki varsın beni bu dünyada ağlatan tek insan.
iyi ki varsın.
9 Eylül 2009 tarihinde -izmir'in kurtuluş gününde - Gündoğdu Meydanı'nda konser verecek olan sanatçı. Geçen yıllardaki kutlamalarda bile tıklım tıklım olan meydan büyük olasılıkla bu yıl saatler öncesinde dolacak.
konserde protestolara maruz kalmamasını diliyorum. ama kalacak sanırım. zira bilmediği işlerde fazla konuşuyor. hepimiz kürt sorunu çözülsün istiyoruz ama amerika'nın planıyla değil.
her dönem yolunu bulan şarkıcı. bir zamanlar hadi bakalımşarkısını anapa satmıştı, şimdi akp nin kürt açılımına destek veriyor. ülkeler batar bu tipler batmaz, yaşar.
Yarın vereceği konserde iki cihanda lekeli ilan ettiği insanların protestolarına maruz kalabilecek serçedir.* Sezen Aksu'yu yarın dinlemeye gelecek iki cihanda lekeli dinleyicilere şunu tavsiye edeceğim: Konserin bitmesine yakın yapın yapacağınızı. izmir Büyükşehir Belediyesi'nin konser için verdiği para bu kadına yoktan gitmiş olmasın.
bu kadının bize verilmiş bir hediye olduğunu ve aynı dönemde yaşadığımıza herkesin adına umarsızca sevinebildiğim insanüstü kişilik.
Her şarkısı insanın bir tarafına kazınıyor, dinledikçe alıp uzatıyor insanı.
allah'ın insanlara bahşettiği mucizevi varlıklardan biri. onun şarkılarıyla büyüyüp, onu dinleme şerefine nail olduğum, yüreğimde büyük bi yerin sahibi olduğu için o kadar gurur doluyum ki anlatamam.
ışın karaca'nın bi lafı vardı. "yolu, sezen'in şarkılarından geçmemiş bir aşk gerçek bir aşk değildir, olmamıştır." sezen'in şarkıları olabildiğince gerçektir. gerçekleri yüzünüze çarpan tokattır hatta. dosttur, hatanızı yüzünüze söyleyen arkadaştır, can yoldaşıdır. yalnız bir gecede dert ortağıdır sezen. aşkı, aşkını senin adına tanımlamış üstaddır. acılarına kurban olduğumdur. kurşuni renkler, geri dön, güllerim soldu, beni yak her şeyi yak, beni unutma, vazgeçtim, sarı odalar, perişanım şimdi gibi daha buraya yazmakla baş edemeyeceğim sanat eserlerinin sahibesidir. duygularımı(zı) dillendirmiş, bizi bizden iyi anlatan güzel insan.
sezen aksu sevmeyen ölsün gitsin yaşamasın. ziyan insandır bu kadını sevmeyen kişi. hiç de saygı duymam. sezen sevilmez mi ya? bu kadını bile sevmeyen tipler var. marjinaller sizi. sevmeyenler bile mutlaka 1 şarkısını (en az) ezbere biliyorlardır eminim.
bu entryde sezen'e güzel niteleme sıfatları yazmak istiyorum daha fazla ama hepsi onu tanımlamaya yetersiz kalıyor düşündüm de... seni çok ama çok seviyorum sezen. bitanemsin, aşkımsın, hayatımın manasısın sen benim be. ruhumun kanatsız meleği. sen hiç ölme, sen hep kal yol arkadaşım.