büyük sanatçıdır. istediği şey barıştır. malesef yurdum insanı bu barış isteğini bölücülük olarak algılamaktadır. 80 yıldır bölünüyoruz, bi bölünemedik gitti. ota boka yapılan yorumlar:
-aha bölünüyoruz.
-bunlar vatan haini.
-komünizm gelecek.
-din elden gidiyor.
-ya sev ya terket.
evet kardeşim ben seviyorum. çerkezi, lazı, kürdü, ermenisi, arabı, alevisi, sunnisi, hepsini seviyorum.. anadolu insanını seviyorum. sen bu saydıklarımı sevemiyorsan .iktir olup gidebilirsin. minik serçe ama büyük üstad olan sezen aksunun dediği gibi barış istiyorum.