allah'ın insanlara bahşettiği mucizevi varlıklardan biri. onun şarkılarıyla büyüyüp, onu dinleme şerefine nail olduğum, yüreğimde büyük bi yerin sahibi olduğu için o kadar gurur doluyum ki anlatamam.
ışın karaca'nın bi lafı vardı. "yolu, sezen'in şarkılarından geçmemiş bir aşk gerçek bir aşk değildir, olmamıştır." sezen'in şarkıları olabildiğince gerçektir. gerçekleri yüzünüze çarpan tokattır hatta. dosttur, hatanızı yüzünüze söyleyen arkadaştır, can yoldaşıdır. yalnız bir gecede dert ortağıdır sezen. aşkı, aşkını senin adına tanımlamış üstaddır. acılarına kurban olduğumdur. kurşuni renkler, geri dön, güllerim soldu, beni yak her şeyi yak, beni unutma, vazgeçtim, sarı odalar, perişanım şimdi gibi daha buraya yazmakla baş edemeyeceğim sanat eserlerinin sahibesidir. duygularımı(zı) dillendirmiş, bizi bizden iyi anlatan güzel insan.
sezen aksu sevmeyen ölsün gitsin yaşamasın. ziyan insandır bu kadını sevmeyen kişi. hiç de saygı duymam. sezen sevilmez mi ya? bu kadını bile sevmeyen tipler var. marjinaller sizi. sevmeyenler bile mutlaka 1 şarkısını (en az) ezbere biliyorlardır eminim.
bu entryde sezen'e güzel niteleme sıfatları yazmak istiyorum daha fazla ama hepsi onu tanımlamaya yetersiz kalıyor düşündüm de... seni çok ama çok seviyorum sezen. bitanemsin, aşkımsın, hayatımın manasısın sen benim be. ruhumun kanatsız meleği. sen hiç ölme, sen hep kal yol arkadaşım.