şöyle uzaklarda bi yerlerdeyse, insanı özleminden saçmalaya sürükleyen, can parçası, sesi dünyalara bedel olandır. hele o kadar özlendikten sonra bir de kavuşması vardır ki ne siz sorun ne ben söyleyeyim. daimi özlemlerle birlikte, huzur mutluluk sembolü.
bir insan hayatta kaç kere aşık olabilir birine..
bir insan kaç defa biz kelimesını kullandıgı kişiden b harfini alıp diğer yarısına kocaman bir iz bırakır..
bir insan kaç defa gökyüzümün mavi güzelliğinin nedeni diye seslenir birine..
ve bir insan kaç defa senin kadar şerefsiz olur be sevdiğim..
bencilsin be sevdiğim.. amacın bedenimi o şereften yoksun duygularınla kirletmekse buna izin vermeyeceğim.. her ne kadar seni sokağın tavanı kadar sevsemde..dedim..
gittin..
şimdi yoksun.. sokağın tavanı kadar şerefsizliğinle yolların açık olsun..
bir insan .. bir insan..
sevgili aldatandır ve aldatacak olndır hep üzer hep mutsuz eder.Önce seversin baglanırsın sana yalanlar söyler bol bol seni seviyorum,sana baglandım,senin için(3gün kalmak için) 6 saatlik yolu teptim gibiii.. böyle böyle inandırır güvendirir.. sonra bigün gelir kendinden soğutur, hersey yolundayken neden böyle oldu dersin üzülürsün ayrılık hersey cok güzelken gelir ayrıldıktan sonra bir de senin sevgilinin eski sevgilisini unutamadıgını,senin bi hiç oldugunu öğrenirsen ooooo tam olur o iş... için sızlar aylarca ağlarsın ama nafile aşka lanet edersin
bu zamanlar içi çoktan boşaltılmış bir kavram.
vakit geçirmek, takılmak denen zımbırtılar çıktı ortaya. böyle olmamalı ilişkiler, böyle yapmamalı sevgili.
hayatta ondan ondan başkasını görmemeli gözün. elini aşka tutmalı, hiç bırakmamalı. her defasında ''beni hiç bırakma olur mu'' tadında sarılmalı. muzur bir gülüşünden sonra belini sertçe kavrayıp, kendine çekip dudağına öpücük kondurmalı. her kavgadan sonra tekrar olacağını bilmeli, hissetmeli. zira gerçek sevgiliniz ise o, onsuz yapamazsınız, yarındır o.
dün gece usul boylu sevgilim ve ben,
bir kıyıda gül rengi şarap içerken;
sedefli bir kabuk açıldı karşımızda;
sabah müjdecisi çıkıverdi içinden
gidecek olan birşeydir. insan gidici olan birşeyi neden ister, anlamak zor.
sevmek ve sevilmek fiilini gerçekleştirmek için bir araçtır sevgili.
sevmek nedensiz mi ? hayır. sevilmek nedensiz mi ? hayır.
"bir fiilin nedeni varsa orada özgürlük yoktur" önermesini hatırlamak bazen istememenize neden olur fakat bir o kadarda istersiniz enteresan olduğu kadar komplike birşey lan işte.
hangi insan özgürlüğünü kısıtlamak ister ki ? kimse istemez, fakat bu gibi durumlarda gözüm gördü gönlüm sevdi durumu ağır basmaktadır.
deli gibi özlenendir eğer askerdeyse. her başlığa ona dair bir şeyler yazma hevesi ile cumburlop atlama isteği dolaşmaktır ortalarda. parfüm kokusunu orada burada duyduğunuzda parfümü kullanana onu hissettirdiği için teşekkür etme fikrini akıldan geçiren, aramadığı zaman paranoyaya gark edendir.
sevgi'lidir.
sevgiyi yüklediğin, sevgiyi bulduğundur.
teninde huzur ve mutluluk bulduğundur.
için için arzuladığın, yanında olsun istediğindir.
seviyorsanız, sevdikçe sevesiniz gelir. *
yukarıdaki bütün güzel ve duygu dolu tanımların aksine, şu aralar sözlükte sanki kullanımda olan bir eşya gibi bahsedilen ve arkasından çok rahat alay edilen, dedikodusu yapılabilen gerçek anlamının dışına çıkmış varlık.
"güzel olan sevgili değil güzel olan sevgilidir." demiş zamanın birinde adamın biri.****
bundan yola çıkarak şunu söyleyebilirim: charlize theron gibi dünya dışı bir güzellik, taylor swift gibi bir şirinlik muskası ya da stacy keibler gibi bir taş varken ben böyle bir sevgili istemiyorum. abd'li ünlüler arasında amy adams, türkiye'de ise özge özberk gibi biri olsun.