bu zamanlar içi çoktan boşaltılmış bir kavram.
vakit geçirmek, takılmak denen zımbırtılar çıktı ortaya. böyle olmamalı ilişkiler, böyle yapmamalı sevgili.
hayatta ondan ondan başkasını görmemeli gözün. elini aşka tutmalı, hiç bırakmamalı. her defasında ''beni hiç bırakma olur mu'' tadında sarılmalı. muzur bir gülüşünden sonra belini sertçe kavrayıp, kendine çekip dudağına öpücük kondurmalı. her kavgadan sonra tekrar olacağını bilmeli, hissetmeli. zira gerçek sevgiliniz ise o, onsuz yapamazsınız, yarındır o.
dün gece usul boylu sevgilim ve ben,
bir kıyıda gül rengi şarap içerken;
sedefli bir kabuk açıldı karşımızda;
sabah müjdecisi çıkıverdi içinden