gidecek olan birşeydir. insan gidici olan birşeyi neden ister, anlamak zor.
sevmek ve sevilmek fiilini gerçekleştirmek için bir araçtır sevgili.
sevmek nedensiz mi ? hayır. sevilmek nedensiz mi ? hayır.
"bir fiilin nedeni varsa orada özgürlük yoktur" önermesini hatırlamak bazen istememenize neden olur fakat bir o kadarda istersiniz enteresan olduğu kadar komplike birşey lan işte.
hangi insan özgürlüğünü kısıtlamak ister ki ? kimse istemez, fakat bu gibi durumlarda gözüm gördü gönlüm sevdi durumu ağır basmaktadır.