seri eksi oy veren prens/prenses'in takma adıdır. benim de iki tane vardır başımda. kendileriyle mesajlaşmışlığım da vardır. hayır pek hoş anılmadıklarını ve tanındıklarını bile bile insan neden belli eder onu anlamam. seviyorum sizi. *
kimseye zararı olmayan ezik bünyelerdir. eksilemeleri karmayı etkilemez. karmaya etki yapması için bunların sayısının oldukça çok olması lazım. sürekli aynı yazar tarafından eksileniyorsan sıkıntı yok, artı oy içinde öyle. değişik yazarlar tarafından çok eksilenmişsen o da senin ibneliğin artık, dön de enrtyne bak derim ben sana.
karma kaygısıyla yazan yazarın aydınlatması koca sokakta kandil yakmaya benzer. fikirlerle beslenen bünyeleri doyurmak için eksi ya da artı oy düşünmemeli yazarken. ne zaman sittiret karmayı derse yazar alemi , işte o gün bu sözlük , fikirlerin dobra dobra aktarıldığı, popülizme kaymadan gerçek düşüncelerin açıklandığı ortam olur.
uyuduğumda kesin rüyama giricek mahlukattır. sivri dişleri var mıdır bilmem ama kesinlikle kuyruğu ve boynuzu var ecnebinin.
(bkz: boynuzlanmak)
(bkz: kuyruk acısı)
yakaladığım anda ifşa edeceğim ibnetor. lan kod yazıp uludag ı hackleyeceğim. bakalım en çok eksiyi kim vermiş. ertesi gün screenshot larla birlikte sözlükte yeni bir sayfa açacağım. bu arada moderasyon korkma ben beyaz şapkalıyım.
seovi ye ettiginiz kufurler ab ye uyum surecinde icinizde patlayacak haberiniz olsun.
sevmediginiz icin kufrettiginiz bu yazara, toplumca cok hos gorulmeyen karakteri uygun gordunuz, ibne dediniz. efendim, ibnelik bir insan ozelligidir, insana ait herhangi bir deger kufur olarak kullanılamaz ab bilmemneysilerine gore.
hadi benim icin hava hos, ben ab ye karsıyım, hocum. yarın obur gun, seovi kelimesi ceza aldıgında ben zaten ab yi sevmiyordum deyip kacacagım. sen ab sever ne yapacaksın? hem ab yi istiyorsun, hem de seovi dediginde ceza aldıgın icin aglayacaksın. tutarlı ol biraz. sen seovi falan diyemezsin. hakkın yok buna.
tanıştığıma memnun olduğum kimse. bu ilkti, çok heyecanlıyım. * öptüm canım da derdim de, o zaman 7/24 kötü oy verir, o kadarını almayayım. sevgiler kuzum.
sürekli başkalarına yazdığım pozitif entryleri eksileyen yazar, başka da birşeyimi eksilemiyor. anlamadım bir türlü nedenini. heralde beni seviyor da kıskanıyor. * bir gün denk gelecek ona güzel birşey yazacağım eksi oy almazsa seovim olduğunu anlayacağım. **
(#4197666) numaralı entryime yaptığım editten sonra son yazdığım entrylerimi yağmur gibi eksileyen zat. evet koçum ben zaten karma için yazıyordum bu sözlükte.
edit: ayrıca kendisi klavye delikanlısıdır. çıkışta bekliyorum hafız.
iyi hoş güzelim bana uğramışsında, sadece son on oyladığın entryi görebiliyorum, daha önce verdiğin eksileri göremiyorum malasef. istersen bir mesaj at, şunlarıda kötü oyladım diye. bir de vermek istediğin mesajı anlamdım, baya zamandır entry girmiyorum, hangi entrymi gördünde kızdın bu kadar? neyse, hala soğumadınsa soğuman için bir şeyler önerebilirim özel mesajla.
(bkz: piuuu, yepisyeni karmanın mına komuşlar)*