ilk on entryme karşı görevini yapmış yetmemiş, şimdi son yazdıklarımdan başlamış geriye doğru gitmekte, nereye kadar gidecek merak içindeyim. gün sonunda beni en kötü karma sahibi insan yapmazsan darılırım. zall'a rica ediyorum on saniye uygulamasını kaldırsın bari seovi zamandan kazansın.
uzerinde seovi yazan t shirt le zirveye gitmek/#3960348 :( 14.09.08 01:01:29
neden boyle degil ki/#3949090 :( 14.09.08 01:00:51
bir iletisim araci olarak islak odun/#3950094 :( 14.09.08 01:00:35
vidivodo/#3950153 :( 14.09.08 01:00:20
fm 2008de en iyi taktik/#3953543 :( 14.09.08 01:00:07
ozenti metalcilik/#3956692 :( 14.09.08 00:59:57
yerli mali haftasina coca cola getiren ogrenci/#3958763 :( 14.09.08 00:59:42
uzerinde seovi yazan t shirt le zirveye gitmek/#3960348 :( 14.09.08 00:59:21