iyi hoş güzelim bana uğramışsında, sadece son on oyladığın entryi görebiliyorum, daha önce verdiğin eksileri göremiyorum malasef. istersen bir mesaj at, şunlarıda kötü oyladım diye. bir de vermek istediğin mesajı anlamdım, baya zamandır entry girmiyorum, hangi entrymi gördünde kızdın bu kadar? neyse, hala soğumadınsa soğuman için bir şeyler önerebilirim özel mesajla.
(bkz: piuuu, yepisyeni karmanın mına komuşlar)*