sürekli başkalarına yazdığım pozitif entryleri eksileyen yazar, başka da birşeyimi eksilemiyor. anlamadım bir türlü nedenini. heralde beni seviyor da kıskanıyor. * bir gün denk gelecek ona güzel birşey yazacağım eksi oy almazsa seovim olduğunu anlayacağım. **