ilk entrylerime dadanan orgazm manyağı yazardır. bir zahmet son entrylerime de el atsın. hatta komple tümünü eksilesin. hatta ve hatta haber versin bir script hazırlayayım, nickim görüldüğü an otomatik eksi oy verilsin. itiraf et sevdin değil mi?
an itibariyle kendini bana tahsis etmiş olan ibne. arka arkaya bütün entrylerimi eksilemektedir (bunu da eksileyecektir). helal olsun, iş disiplinine hayran kalmışımdır.
içindeki seoviyi ortaya çıkartanların şiiridir. "ihtimalimi" kelimesi kullanıldığı için seovinin egoist olması muhtemeldir. "seovi nedir? ne değildir?" tartışma programı üslüplu sorgulama zincirine bir halkadır. belki bir halka azaltır. şiir up edilmek için uğraşılmamaktadır, anlaşılamamıştır. faten övülmemektedir, ironiye bakılmalıdır.(ama çayvesigara içten yazılmıştır mesela) şiirdeki karakter bu entrynin sahibi değildir. ayrıca tek karakter yoktur. evet hayatın sırrını açıklamıyorum biliyorum. bi espri üzerine bu kadar şey yazmak doğru mudur? yanlış anlaşılmış ise doğrudur.
eksileyerek sözlükte yazmaktan sanacağını zanneden garibim. hadi başka kapıya!
not: zaman zaman denk geliyor. yüzünü karanlık kaplamış, sanıyor ki en zeki o, en güçlü o ama sadece ezilmiş. yazık.
cağnım entarilerime arka arkaya on onbeş posta koyduktan sonra zevk sigarasını yakıp zevkle tüttürendir. mutlu musun? o zaman sorun yok, sen iyi ol yeter.