ilk on entryme karşı görevini yapmış yetmemiş, şimdi son yazdıklarımdan başlamış geriye doğru gitmekte, nereye kadar gidecek merak içindeyim. gün sonunda beni en kötü karma sahibi insan yapmazsan darılırım. zall'a rica ediyorum on saniye uygulamasını kaldırsın bari seovi zamandan kazansın.