Ben bu sözlüğe eğlenmek için geliyorum. Kimsenin kalbini kırmak istemiyorum, kimseyle kavga etmek istemiyorum ama maalesef namusum ve hastalığım bazı yazarlar tarafından kolaylıkla ağza sakız olabiliyor. Üstelik laf yiyince de üste çıkıyorlar ve hiçbir suçluluk duygusu hissetmiyorlar.
Bunları kaldırabilecek yaşı geçtim artık. Bu yüzden sözlüğe veda ediyorum.
Dediğim gibi, Sizi seviyorum. Hatta gocu'yu bile.* Sözlüğe iyi bakın. Giderek online sayısı artıyor ve güzide sözlüğümüz büyüyor. Tadını çıkartın.
Evet, anadolu kökenliyim ama hayatımın %95'i Avrupa Yakası'nda geçti. Kalan %5'i de ankara ve bakü'de geçti. istanbul doğumluyum. Kimsenin hakkını yemem, kimseye de hakkımı yedirmem.
Yazdıklarından gözlemlediğim kadarıyla, ayrıca özelden yazıştığımda olmuştu, ensesine vur ekmeğini al tarzında saf bir insan olmadığı görülen yazardır. Güzel ve okunmaya değecek yazıları var. içinde zehir barındırmıyor. Sözlüğe renk katıyor.