yaşanacak şehirdir. bu yüzden yaşıyorum rahat arada bir domuz iniyor başka sıkıntı yok.
arayıpta bulamayacağın hiçbir şey yok. ne istersen bulabilirsin samsunda.
Yolumun kesişip durduğu şehir. Sevdiğim, değer verdiğim bir insan yaşıyor. Görüşmüyoruz artık öyle karar aldık. Ama yine de yolun kesişiyor sürekli. Önce o insanın gidişi şimdi kardeşimin acemi birliği...
Şehrine geleceğim ve senin ruhun duymayacak. Duymaman lazım çünkü.
Olaylardan, her vilayette olacak basit insanlardan şehr-i Samsun'a laf ettirmem. Doğası, denizi, pidesi ve sayilamayak bir sürü guzeliğiyle harika bir ilimizdir.
bir gelinse çiftlik caddesinde bir kaç tur atılsa, atakum sahilde biraz deniz havası alsa, binse teleferiğe, pidesini bi yese, geze geze bitiremeyeciğini bi görse de şu önyargılar silinse.
bir gelinse çiftlik caddesinde bir kaç tur atılsa, atakum sahilde biraz deniz havası alsa, binse teleferiğe, pidesini bi yese sonra da çomarlar başın açık kıçın ayrı oynuyor diye saldırıp dövse.