atakum kısmısında ikamet ettiğim ve çalıştığım yer. diğer kısımları zaten artık samsun değil birer şam, birer halep, birer lazkiye adeta. atakum kurtarılmış bölge gibi resmen.
samsun merkezde güzel yerler de vardır kötü yerlerde. insanı tuhaftır biraz ama elit taraflarıda vardır. eğer bu şehirde üniversite okuyacaksanız sakın ha ama sakın kavak civarlarına düşmeyin. samsun içinde bile bir sürgün yeri kabul edilebilir.
16 sene önce üniversitesinden mezun olduğum şehir. geçen sene tatil için gittiğimde çok değiştiğini ve geliştiğini fark ettim ,özellikle atakum plajı ve civarı çok güzeldir, fakat havası bu kadar nemli ve sıcakmıydı unutmuşum , çünkü 3 günlük tatil boyunca güneşte kalmış dondurma gibi eridim bittim.