rüya

entry805 galeri30
    522.
  1. 3 gündür iki ayağı da kesilmiş üstüne beyaz çorap giymiş insanlar görüyorum hayırdır inşallah.
    1 ...
  2. 523.
  3. Ben bir haftadır içli köfte ve iskender yiyip uçuyorum.
    Bir sekseksendört ve hande yener düetidir.
    4 ...
  4. 524.
  5. Gökhan senden bu şarkıya adamakıllı bi akustik versiyon bekliyoruz. bırak yeni albüm peşinde koşmayı amk eski şarkılar iyi.
    1 ...
  6. 525.
  7. uyku anında beyinde gerçekmiş gibi görülen düşüncelerin, görüntülerin tümü.
    3 ...
  8. 526.
  9. bazen sığındığın tek limandır. huzur bulduğun tek 'oda'dır rüya. en güzel rüyalar senin olsun. hiç uyanmaman dileğiyle...
    4 ...
  10. 527.
  11. Davranışlarını ne kadar düzeltsen de, iyi ve temiz bir insan olma yolunda başarıyla ilerlesen de, bilinçaltının hep pis kalacağını hatırlatan bir nevi platform.
    0 ...
  12. 528.
  13. Rüyamda Kendimi Orhun Abidelerinde Bilge Kağan ın yazıtını okurken gördüm.oldukça ilginçti.
    0 ...
  14. 529.
  15. freud ve jung un rüya üzerindeki fikir ayrılığı.

    Freud, bir rüyanın içeriğinin büyük bölümünün semboller aracılığıyla gizlendiğini düşünüyordu. Rüyalardaki Freudyen semboller, psikanalitik düşüncenin en iyi bilinen yönlerinden biri haline gelmiştir. Freud, sembollerin bütün insanlarda ortak, değişmez anlamları olduğuna inanıyordu, dolayısıyla belli koşullarda bir rüya, rüyayı gören kişiye sorular sorulmadan da yorumlanabilirdi (rüyayı görenin kişiliği, yaşam koşulları ve rüyayı görmeden önceki izlenimleri hakkında bir şeyler bilinmesi koşuluyla). Jung da, rüyalarda beliren sembolizmle ilgileniyordu, ama ona göre bilinçdışı zihnin ürettiği sembollerin, Freud’un sandığından çok daha derin bir anlamı vardı. Jung, kendisinin ve hastalarının rüya ve düşlemlerinde beliren tuhaf mitolojik fragmanların, zengin bir arketipsel sembolizm içerdiği sonucuna varmıştı. Çoğu zaman bunların nitelik olarak son derece kutsi olduğunu görüyor, bu yüzden bunların ruhun gelişimi açısından çok önemli olduğunu düşünüyordu. Aslına bakılırsa Jung, Freud’un sembollerinin gerçek semboller olduğuna bile inanmıyordu; bunlar, zaten bilinen ve evrensel olarak tanınabilen şeyleri temsil etmek üzere kullanılan “göstergeler”den ibaretti.
    2 ...
  16. 530.
  17. Bazen olmak istediğiniz yerde bazen de hiç olamayacağınız yerlerde kendinizi gördüğünüz alemdir.garip bir şekilde bazı rüyalarımı yaşadığım olmıştur.kazandığım üniversite belli olmadan kendimi kapıda görmüştüm.bir yakınımı üzgün gördüm ve ertesi gün vefatını öğrendim.bazen Deniz kenarında,bazen gitmek istediğim ülkede bazen de tarihi bir mekanda kendimi yazıları okurken görüyorum.bazen de kötü insanların kovaladığı kabuslara karışıyorum.duygu dünyamızdaki karışıklıktan kaynaklı olabilir.
    2 ...
  18. 531.
  19. uyandığımızda güzel bir rüya gördüğümüzde bile üzülebiliriz, çünkü asla gerçek olamıyacak kadar güzel bir rüyadır... (bkz: a bitter sweetlife)
    0 ...
  20. 532.
  21. biliçaltının görsel halidir. olay yerine yakınız.
    1 ...
  22. 533.
  23. Bazıları yaşasın google map dedirtebilir.
    1 ...
  24. 534.
  25. 534.
  26. Dün işten yorgun gelip sadece yarım saatlik kesitirme ile ne kadar sikik bilinçaltım olduğunu göstermiştir.

    Kaçırılan atlardan konserinde çizmesinin içine babet çorabı giyen Sibel Can'a kadar herşeyi gördüm.
    0 ...
  27. 535.
  28. hiç birini hatırlamıyorum. zaten iyi ki hatırlamıyorum saçma sapan rüyalar.
    0 ...
  29. 536.
  30. Yani gündelik yaşamın tamamı doğal. Bravooooooo .
    0 ...
  31. 537.
  32. beynin hard diskinin disk birleştirme işlevi. ordan buran beyne giren bilgiler parti parti bir yerlere taşınıyor.
    0 ...
  33. 538.
  34. hemen her gün gördüğüm ve tadına doyulmayan şey.
    0 ...
  35. 539.
  36. Görmek istemiyorum artık.
    Gördüklerimi hatırlamak da.
    Hayallere son dedim bu gece...sıra rüyalarda.

    Çık hayatımdan ey rüya...
    2 ...
  37. 540.
  38. Hayatımda çok nadir gördüğüm ayda yılda gördüğümde psikolojisinden çıkamadığım şeydir.
    2 ...
  39. 541.
  40. 2010 yılında bu adda iki şarkı çıktı,ikiside hit oldu.

    (bkz: ziynet sali)-ilk çıkan buydu şubat-mart gibi çıktı.

    (bkz: gökhan türkmen)-2.çıkan buydu mayıs-haziran gibi çıktı.
    .
    2 ...
  41. 542.
  42. Ulan geçen gece rüyamda arkadaşımla West Ham stadına gidiyorduk Fenerbahçe maçını izlemeye, Fenerbahçe'de Paok'a 1-5 yeniliyordu. Ne alakaysa amk. Fener'in golünü de Emre Belözoğlu atıyordu. Tribüne gelince sen gitmedin mi amk diyordum adama. Sonuca da internetten bakıyordum. Bu nasıl rüya amk dengem bozuldu.
    4 ...
  43. 543.
  44. hayatımdaki en garip rüyalardan birini gördüm biraz önce. bu saatte uyandım uykudan, iki üç bardak su içtim. kafamın dağılmasını bekliyorum. belki yorumlamak isteyen olursa diye yazıyorum rüyamı. ben açıkçası pek üstüne gitmek istemiyorum ama merakta etmiyor değilim. neyse rüyaya geçeyim:

    kafes gibi bir şeyin içerisindeyim. kuş kafesi gibi ama bayağı büyük oda genişliğinde. dışarısı kırmızıyla siyah karışımı bir renkte. önümde hamile bir kadın var kafesin tellerine tutunmuş ağlıyor. kadının tam karşı tarafında elinde bıçak tutan beyaz giyinmiş maskeli biri var. o da kafesin tellerine tutunmuş bekliyor. kafesin tellerini bırakıp elinde bıçakla kadına doğru yürümeye başlıyor. kadına çok yaklaştığı sırada aynı görünüşlü başka bir adam birden ortaya çıkıp ilk adamı sırtında bıçaklayıp arkadan sarılıyor. ikisinin de bıçağı yere düşüyor o anda. birbirlerine sarılınca deforme oluyorlar vücutlarının bir kısmı birleşiyor garip dört kollu bir şey oluşuyor ve kadına doğru yürümeye devam ediyor. kadının tam önüne geldikleri sırada benim baktığım yerden kadınla dört kollu şeyin arasına doğru bir tane kız koşuyor. dört kollu şey kızı yutuyor sonra hamile kadını yutuyor. ağzını falan görüyorum. kollarını sallayıp kendi belinden tuttuğu gibi üzerindeki beyaz giysi gibi şeyi yırtıyor. altından aynı çirkinlikte siyah tüylü iğrenç bir şey çıkıyor. bu andan itibaren (şu an yazarken bile ürperdim) hasan karacadağ filmine benziyor ortalık. etrafta bir sürü bu anlattığım siyah şeyden var sürekli bir çığlık, bağırış sesi geliyor. ateşlerin içinde 243 sayısını görüyorum. bağırışlar gitgide artıyor. uyanıyorum. yurdun bahçesine iniyorum. bir sürü öğrenci bahçedeki banklara oturmuş kendi aralarında konuşuyorlar. iki tane arkadaşımı görüp yanlarına gidiyorum ne oldu diye bu gece herkesin benzer rüyalar gördüğünü uyuyamayıp dışarı çıktığını anlatıyorlar. bu sefer gerçekten uyanıyorum.

    yazarken düşünürken biraz ürperdim yalan yok ama rüyayı gördüğüm sırada bana korkunç gelmedi. o kadar şeye rağmen yani ben ki en tırt korku filmlerini bile izleyemem. bu gördüğüm şeyler falan bana zarar vermeye de çalışmıyorlardı. bağırıp duruyorlardı sadece ama rahatsız edici bir şekilde. evet böyle bir şeydi işte. şimdi uyandım bir iki bölüm komedi dizisi izleyip kendimi rahatlatıp tekrar uyumayı deneyeceğim. rüya yorumuna falan normalde hiç takmam bakmam ama dediğim gibi biraz etkileyici bir rüyaydı. rüya yorumu konusunda mesaj atmak isteyen olursa memnun olurum.
    3 ...
  45. 544.
  46. rüyamda " kan" görünce gerçekten de o rüya ile ilgili bir şey gerçek hayatta gerçekleşmiyor. büyüklerim hep " kan rüyayı bozar" derler , bu doğru bence de. rüyalarım çoğunlukla çıkar bir de. son bir kaç aydır da çok nadiren rüya görüyorum. mesela en son görüp, etkilenip muhattabına anlattığım iki rüya da gerçekleşti 2 hafta arayla. başka da rüya göremedim.

    mesela rüyada çıplaklığın, düğünün, gelinliğin, yeşilin - beyazın , dökülen - düşen dişlerin iyi olmadığından eminim malesef. benim rüyalarımsa bu tarz sembollerden az farkla uzakta. ben direkt ne olup biteceğini görebiliyorum.
    2 ...
  47. 545.
  48. yaratıkların, garip garip canavarların kol gezdiği hayal alemi.

    bir tane şöyle adam gibi bir insana rastlamadım. ortam çok kötü.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük