rüya

entry805 galeri
    543.
  1. hayatımdaki en garip rüyalardan birini gördüm biraz önce. bu saatte uyandım uykudan, iki üç bardak su içtim. kafamın dağılmasını bekliyorum. belki yorumlamak isteyen olursa diye yazıyorum rüyamı. ben açıkçası pek üstüne gitmek istemiyorum ama merakta etmiyor değilim. neyse rüyaya geçeyim:

    kafes gibi bir şeyin içerisindeyim. kuş kafesi gibi ama bayağı büyük oda genişliğinde. dışarısı kırmızıyla siyah karışımı bir renkte. önümde hamile bir kadın var kafesin tellerine tutunmuş ağlıyor. kadının tam karşı tarafında elinde bıçak tutan beyaz giyinmiş maskeli biri var. o da kafesin tellerine tutunmuş bekliyor. kafesin tellerini bırakıp elinde bıçakla kadına doğru yürümeye başlıyor. kadına çok yaklaştığı sırada aynı görünüşlü başka bir adam birden ortaya çıkıp ilk adamı sırtında bıçaklayıp arkadan sarılıyor. ikisinin de bıçağı yere düşüyor o anda. birbirlerine sarılınca deforme oluyorlar vücutlarının bir kısmı birleşiyor garip dört kollu bir şey oluşuyor ve kadına doğru yürümeye devam ediyor. kadının tam önüne geldikleri sırada benim baktığım yerden kadınla dört kollu şeyin arasına doğru bir tane kız koşuyor. dört kollu şey kızı yutuyor sonra hamile kadını yutuyor. ağzını falan görüyorum. kollarını sallayıp kendi belinden tuttuğu gibi üzerindeki beyaz giysi gibi şeyi yırtıyor. altından aynı çirkinlikte siyah tüylü iğrenç bir şey çıkıyor. bu andan itibaren (şu an yazarken bile ürperdim) hasan karacadağ filmine benziyor ortalık. etrafta bir sürü bu anlattığım siyah şeyden var sürekli bir çığlık, bağırış sesi geliyor. ateşlerin içinde 243 sayısını görüyorum. bağırışlar gitgide artıyor. uyanıyorum. yurdun bahçesine iniyorum. bir sürü öğrenci bahçedeki banklara oturmuş kendi aralarında konuşuyorlar. iki tane arkadaşımı görüp yanlarına gidiyorum ne oldu diye bu gece herkesin benzer rüyalar gördüğünü uyuyamayıp dışarı çıktığını anlatıyorlar. bu sefer gerçekten uyanıyorum.

    yazarken düşünürken biraz ürperdim yalan yok ama rüyayı gördüğüm sırada bana korkunç gelmedi. o kadar şeye rağmen yani ben ki en tırt korku filmlerini bile izleyemem. bu gördüğüm şeyler falan bana zarar vermeye de çalışmıyorlardı. bağırıp duruyorlardı sadece ama rahatsız edici bir şekilde. evet böyle bir şeydi işte. şimdi uyandım bir iki bölüm komedi dizisi izleyip kendimi rahatlatıp tekrar uyumayı deneyeceğim. rüya yorumuna falan normalde hiç takmam bakmam ama dediğim gibi biraz etkileyici bir rüyaydı. rüya yorumu konusunda mesaj atmak isteyen olursa memnun olurum.
    3 ...