sonrasında her uyandığımda aklımı sikerten olay.
Geçen hafta rüyada hatunla vedalaşıyordum, sonra on gündür göremez oldum.
Az önce evimin yıkılmış olduğunu ve taşıdığımızı, bizimkilerin eşyaları topladığını gördüm, sonra ne olacak diye merak ediyorum.
Dün gece rüyamda ölü bir adam gördüm. Ölü tam çürümemişti ve bilincini kaybetmemişti. Mezarda değil de böyle mekan belli olmayan bir yerdeydik. Gerilim fimlerinde izleyicinin gerilmesi için oluşturulmuş loş ışık ve kuru ağaçlar, canlılık emaresi olmayan bir platform gibi bir yerdi. Ben ölmemiştim ama yanı başında yatıyordum ölü adamın. Ölü adam biraz acılı biraz da bilgeliğe bürünmüş, bir miktar da ben alıştım artık ölüme havasıyla çömez muamelesi çeker tarzda konuşuyordu. Ölüme nasıl dayanacaksın, çürüme süreci de biraz sıkıntılı diyordu. Rüyada da adım ruzigar'dı. ilginç ve ürpertici bir rüyaydı. Ürpertiyle uyandım ve uyuma şeklimi değiştirirerek uykuya devam ettim. Buraya not etmek istedim bunu.
Gece gece rüyamda, suikast düzenlemeye çalışan biri olduğumu gördüm. Suyun altında saklanıp anı kolluyordum. Suikastçi diğer arkadaşım ölünce, topuğa kuvvet kaçmaya başladım. Nedir bunun anlamı arkadaşlar?
Bundan aylar evvel bir ruya gormustum. Bahce, yemyesil bahce iki tane guzel ev; kocaman cicekleri olan. Ve o. Anlamini arastirdim, her sekilde guzel yorumlanan bir ruyaydi.
Mutlu olacagimizi gosteren cinsten. Ve daha pek cok seyi gosteren. Simdiki durumsa tam tersi. Ruyayla amel olunmaz bilirdim ama azicik tutsaydi bari.
Benim icin gecerliligini yitirmis, hayal ürününden ibaret olan bilinçalti eylemidir artik.
doctor who yu gördüm daha dün gece. gene aksiyonlu falan. lakin konu gene aşağı yukarı aynı başrol oynayan kız kayboluyor ve sonra olaylar olaylar. tabi rüya da türk aile yapısının özellikleri de görülüyor, doktorun (ben) kızın babasına hesap vermesi falan. tüm bunları görmek için yapmanız gereken şey yatmadan önce üst üste iki bölüm doctor who izlemek.
bazen bir şeyler kalıyor zihnimde gerçek hayatla alakalı öyle ütopik şeyler değil, ama rüyamı gerçekte yaşandı mı ayırt edemiyorum. size de oluyor mu lan?
Belki de bunun için uyuyoruzdur. gerçeklerden kaçmanın en güzel en tatlı yolu. hiç bitmesini istemediğiniz anda hayatın size sunmuş olduğu bir alarmla uyanmanız ve gerçeklerle yüzleşmeniz ise işin en acı tarafı...
her zaman episodik olarak geneliyle mantıki bir bütünlük arz edecek bir şekilde vuku bulmayan, hülasa; zaman zaman da karmaşık sürreel imajlar arasında metaforik gizli mesajlarda da arz edebilen bir olgu.
Dönem dönem uykusuz bırakacak kadar yoruyor beni, uyku mu uyuyorum film mi çekiyorum anlamıyorum. Ama fazla karışık ve yorucu rüyalar görsemde, bazıları öyle güzel oluyor ki uyanası gelmiyor insanın.
Adamin biri bana 25 milyon dolar verecekti sonra batman ve superman o adama saldirdilar. Parayi alamadim. Sonra bir yerden 7 tane lg g4 buldum tane 1000 liradan okuttum ve uyandim.
Sadece gören için değil, sayıklamaları dinleyen için de garip olabilir. Mesela abim rüyasında hep amk, salak, siktir git, gerizekalı mısın amk sen? Gibi söver boyuna.
Bana, küfretme diyen adam rüyasında önüne gelene sövüyor lan.