ezik erkeklerin benimsediği boktan akımdır. bu akımda tek bir mantıklı açıklama yoktur. yani bilime dayanmaz. kadınları insan yerine bile koymayan aşağılık kompleksli, ana kuzusu loser erkekleri böyle boktan akımlarla keklerler.
Belki üç beş haklı tarafı olabilir ancak ergen mensuplarına bakınca fazlasıyla ezik ve aşağılık kompleksinden muzdarip olduklarını rahatlıkla görebileceğiniz akımdır hiç şüphesiz.. Ota b.ka alfa sigma yazıp moai emojisi atarlar. Hepsi tek bir tornadan çıkma NPC karakter dense yeridir..
Antik Yunan felsefesine ilgi duyan ve o dönemler ile ilgili araştırmalar yaparken karşıma çıkan Stoacılar beni çok etkilemişti. Anlatı basit, öğreti düz bir şekilde ilerliyordu:
Doğaya uygun yaşa
Sonucu değiştirebileceğin şeylere odaklan
Duyguların seni değil, sen duygularını yönet
Bu öğretilere meraklanıp derinleştirdiğim bir dönemde Zen Budizmi ve Amerika’da yeni yeni baş gösteren Red Pill kavramı ile tanıştım.
Benim tanıştığım ve "Aaa, bu ne iyi lan" deyip uygulamaya başladığım dönem ile şu an olan şey bambaşka; öncelikle bunu belirteyim.
4chan, Reddit gibi yerlerde Red Pill öncüleri şu öğretileri paylaşıyor, günlük deneyimlerini ve planlamalar üzerine kafa patlatıyordu:
1- Kendin olmak için mücadele et. (Kendini gerçekleştirme güdüsü)
2- Modern dünyanın kimlik algılarını değil, insan doğasını ve kendi iç benliğini benimse
3- Hedeflerine ulaşmak için istikrarlı ol
4- Masküleniteyi besle (spor yap, fiziksel olarak kendini geliştir) gibi gibi
Red Pill aslında modern dünyada ayakta kalma öğretisiydi. Sonrasında ne oldu, nasıl olduysa feministlere karşı radikal incel örgütlenme topluluğuna dönüştü.
Özü uygulandığında benim ve birçok erkeğin hayatına doğrudan etki eden, Zen ve Stoacılık karışımı modern bir yaşam öğretisiydi.
"insanları zincirlerinden kurtaracak her türlü öğreti ve program, amacından saptırılıp sulandırılarak baskı altına alınmalıdır." mottosunun kurbanı olmuş güzelim yaşam öğretisi.