Bu çocuk bana hep gıcık özenti bir oğlanmış gibi gelirdi.
Depremde kendini parçalamasını görünce fikrim değisti.
Bundan sonra ne yaparsa yapsın fark etmez.
Adammış helal olsun.
dorock xl kadıköy'de bir kızla tanışmıştım. kız güzeldi ve o anda sahnede oğuzhan uğur vardı. kızla konuşurken oğuzhan uğur'u tanımadığımı, hiç görmediğimi söylemiştim (ki yolda görsem tanımazdım). kız beni ne diyorsun sen ya nasıl tanımazsın diyerek posta koyup beni yalnız bırakmıştı. orada tanıdım bu güzel adamı. bana kaybettirdiğin şey büyük oldu ama senin gibi güzel bir adamı tanımam buna değermiş...
"Bahçeli’nin açıklamasıyla irkildik. Üzüldüğüm şey şu: Bize gelen gönüllü çocuklar 20-25 yaşında. Düşünsenize, koskoca Bahçeli çıkıp bir şeyler söylüyor, Soylu açıklama yapıyor. Çocuklar zaten bu insanlardan hep korktular."
Sözde soykırım yalanı için ermeni faşistliği yapan tip kadrosunu programına çıkaran fenomen. Bir de her milliyetçi konuk aldığında salih gergerlioğlu denen zırtapozu davet etmesi de rating peşinde koşuşturduğunun göstergesi. Acaba bir de şeyi merak ediyorum zamanında babasının yargılandığı ergenkon davasına destek çıkan hdp'li ömer faruk gergerlioğlunu nasıl davet etti neden davet etti ? Gerçekten çok şaşırtıcı.
Seçimden 1 gün önce deprem özel yayınını koydular tüm takipçileri ay yazık ay çok üzüldük ay yutkunamıyoruz ay bilmem ne yaptı. Şimdi hepsi teker teker Twitter’da depremzedelere küfür ediyorlar niye chpye oy vermemişler diye.
Ah Oğuzhan ah algı çalışman tutmadı. Güya amacın bakın devlet depremzedelere bakmıyoruz biz bakıyoruz diye algı yaratmaktı.
Elinde patladı ahahahahahahahhhhahaha.
Bu adamı görünce kendinden utanıyorum abv. Bir ona bakıyorum bir kendime bakıyorum. Dağlar kadar fark var aramızda. Ne yedin ne içtin de zeka pehlivanı oldun ya.