Şahsına münhasır, kimsenin yapamadığını yapmış doğal, yaşadığı gibi gözüken, gözüktüğü gibi yaşayan youtubeda izlediğim en omurgalı mizah eğlence (pinç) ve düşündüren(mevzular) programlarını yapan insandır. Seversiniz sevmezsiniz tartışmaya gerek yok bu ülkede iyi olan şeyler çok sevilmez. O yüzden recep ivedikler seri olur cem yılmaz filmleri 5-6 yılda bir gelir. Teşekkürler Türkiye
Son Pinç programında Pkklı kansızlara ve Fetöcü şerefsizlerin derdest edilip sıraya dizilmesine insan oldukları için üzülmüş.
Senin ben aklına tüküreyim.
O kansızlar insan değil, hain lan hain!!!
Hainin de hakkı kurşundur.
Geçen gün bir soru-cevap programında izledim. babası askermiş, küçükken şiddet uygulamış ergenekondan hapis yatmış vs. bütün bunlar onu travmatik bir hale sokmuş. neden bu kadar sevildiğini anlamadım. mesela programda yalan söylediğini açık açık söylüyor. tamam şov için söylenir de sanki bu yalanı hayatının her yerine aksettirmiş gibi anlatıyor.
bana bir yalan dünya kurup içinde yaşıyormuş gibi geldi. allah selamet versin tabii. böyle insanları bizim halkımız seviyor sanırım.
Radikal islamcıların hedefi olmuştur. Bunlar yakında adamı öldürmeyede kalkarlar. Müthiş fragman olmuş. Ortada yalan yanlış birşey yok. Ülke Afgan Suriyeli dolu çoğuda terörist. Adam bunları konu almış bir mesaj vermek istemiş.
Buda bi haber programıyla girmişti hayatıma. O gün bu gündür hâlâ fırsat buldukça izlerim. Eğlenceli birazcık küfürlü hoş sohbetli Youtuber kardeşimiz.
babala tv youtube kanalının sahibi.
pinç programıyla da bilinir.
asker bir babanın(Hasan Atilla Uğur) oğlu. kendisine(Oğuzhan Uğur) de babasına da saygım büyük.
çok güzel işler yapan yönetmen, senarist, müzisyen. yolu açık olsun, başarılarının devamını dilerim.
1 yıl önce instagramdan son derece absürt bir mesajlaşmamızın olduğu ünlü. verdiği cevap ile hiçbir zaman samimiyetinden şüphe etmeyeceğim bir insana dönüşmüştür.
olumlu veya olumsuz önyargıya sahip olmak doğamızın bir parçası ama bir insanla birebir tanışmadan yalnızca ekranda kısıtlı bir şekilde gördüğümüz şeyler üzerinden yargılamada bulunmak sadece oğuzhan uğur özelinde değil, hiçbir insana yapılması doğru olmayan bir davranıştır. bunu oğuzhan uğur’a yapamıyorsanız ya da yapmak istemiyorsanız o halde geçmişte ne düşündüğünüzü bir kenara bırakıp yaşadığımız kötü olayda neler yaptığına bakın. canla başla çalışıp hepimizden daha fazla yardımlarda bulunmasına rağmen hala “sosyal medyadan ünlü oldu, çok küfür ediyor, şov yapıyor” şeklinde düşünmeye devam ederseniz bir şey diyemem tabii. yine de ben, babası haksızlığa uğrayıp yıllarca hapis yatmasına, ailesinin onca acıyı çekmesine rağmen devlete düşman olmayıp vatanı ve milletinin iyiliği için çabalamasına gözlerimi yumamam. onun inandığı din ve tanrıya inanmam, hayat görüşlerimiz farklıdır ama samimiyetini gördüğüm adama haksızlık yapılmasına da sessiz kalamam.