Türkiye'de de eş cinsellik var, hemde oransal olarak çok daha fazla siz bu mantıkla demek ki Türkiye'den de nefret ediyorsunuz.
Tarihini saçma salak dizilerden ve uyduruk romanlardan öğrenip bunu gerçek sanacak kadar özünden nefret edenler var bu ülkede
Osmanlı devleti dünyadaki son cihanı şümul anlayışa sahip olan imparatorluktu.
Sizin nefret beslediğiniz Osmanlıya bütün dünya hayran. Dünyanın her yerinde Osmanlı kürsüleri var. Keşke değerini anlasanız.
tarihleri boyunca (!) devletleşebilmek bir yana kahvenin maskotu olmaktan, şamar oğlanlığından öteye geçmeyen; haince ve savaş ahlakında yeri olmayan mezalim teşebbüslerini yedikleri türk borusunun acısıyla yalan, dolan ve utanmazca iftiralarını sağa sola saçıp holivüd 'un leş orospularından medet umarak tarih yazacağını zanneden soysuzların hazmedemediği müslüman türk ruhunun muhteşem eseri...
miras bizim... doğal olarak icabında yerden yere vurarak tenkit hakkı da bizim...
neo osmanlıcı değilim. lakin kurulan türk devletlerinin arasında en çok sevdiğim özlemini çektiğimdir.
Biz Osmanlıyken ''Kıtaları ipek bir kumaş gibi keser biçerdik.
Kelleler damlardı kılıcımızdan. Bir biz vardık cihanda bir de küffar… ''
''haydi sıyrılıp çıkalım osmanoğlu,
şu göğerip yatan zaman sislerinden.
bir nisan akşamında beraber söyleyelim bu şiiri.
tutunup yeniden söğütlü atların yelelerine,
peşine düşelim yesribli bir sürenin
kıvılcımlar saçarak çöl gecelerine...''
Osmanlı'ya sövüp sayanla, akıbeti 1914'te bitmiş imparatorluğu hala aşırı seven bana göre aynı saftadır. ikisi de Türk tarihine leke sürer. Osman Devleti, devri geçmiş bir monarşi-meclisi monarşiydi. Bunu anlayın artık. Milliyetçiliği Yahudi oyunu sanıp sanki Osmanlı'yı Kemal Paşa yıkmış sayanlar, Müslüman kardeş dediğimiz Arnavutların isyanını ve Arap isyanını bilmezler sanki. Gök Sultan 2.Abdülhamid bile dışta ne kadar cesur olsa da iç işlerinde sağlam duramamış. 2.Mahmud yenilikçi diye gavur denmiş. Akıbeti anladınız mı ? Demokrasiler ve cumhuriyetler yükselirken bizim buna sessiz kalmamızın imkanı yoktu. Sevr'da ülkeyi bölüştüren Mustafa SAbri ve Damat Feritlerden, Lozan'da zar zor kazanan ismet Paşa'lara gelmişiz. Adamlar hala "12 Ada Musul neden bırakıldı" diye tutturuyorlar. Ulan 12 Adayı Uşi'de sanki Kemal Paşa bıraktı italyanlara. Musul'un işgaline sanki Kemal Paşa göz yumdu.
Bir de kendini Atatürkçü sanıp Türk tarihinin bir parçası olan Osmanlı'ya sövüp sayanlara lafım şu; bu Osmanlı hanedanlığı tarihimizin bir parçası koparamazsınız. Timur, Akkoyunlu,Safevi,Karakoyunlu,Selçuklu,Göktürkler,Akhunlar,Hiva,Altın Orda,Memlükler bunlar bizim tarihimizin parçalarıdır.
Son olarak, götten anladığınız siyasi amellerle bizi Bizans oyuncağı sanan yobazlar ve chpci geçinip Osmanlı'ya sövenler, yarı-cahilin önde gidenidirler bu açıktır.
Tarihimiz ne sadece Osmanlı'dan ibaret, ne de onu tarihimizden koparabiliriz.
O cahiller imparatorluğunun Üç kıta, Yedi deniz, 50 devlet 72 MilletMilleti tek başına 5 asırdan fazla yönettiğini biliyor musun akıl abidesi, CHP uzantılı ainstayn.
avrupa'nın neresine gidilirse gidilsin illaki bir kalıntısını bulduğumuz türk devleti.
bazen insanlar akplilerin neo-osmanlıcı davranışlarından dolayı osmanlı devleti'ne karşı nefret besleyebiliyor. bu tamamen kısa vadeli siyasi bir düşüncedir ve önemsizdir.
osmanlı tabiki vadesini doldurdu her imparatorluk gibi yıkıldı ama arkasında çok büyük eserler, tarihi ve medeni kalıntılar bıraktı.
Günümüzde bolca nidaları duyulan,sürekli vurgusu yapılan devlet.hala daha onun canlanmasını isteyenler var.osmanlı inkar edilemez,Cumhuriyetten önce vardı ama şimdi yok.olmayan bir şeyi canlandırmak Boşa Kürek çekmek gibidir.sev ya sevme.mesele artık cumhuriyetin kurulmuş olduğu gerçeğidir.
dünya tarihinin en merhametli devletidir. osmanlı'nın gücü ve ihtişamı başka devletlerde olsaydı şimdiye bahsedilen katliamların binlerce katı dünya tarihine geçmiş olurdu.
maalesef biz osmanlıyı ya çok büyüttük ya da yerin dibine soktuk. geçmişle iritibatımız hep sorunlu.
sanatına, tarihine, dostuna mütevazi düşmanına gayur duruşuna hayranlık uyandıran türk tarihinin gördüğü belki de dünya tarihinin gördüğü en muazzam devlet..
aydınlanma çağına, sömürgeciliğe,moderniteye,kapitalizme, fransız ihtilalinin getirdiği koşullara yani herhangi bir şeye uyum sağlayamadı. y