dünya tarihinin en merhametli devletidir. osmanlı'nın gücü ve ihtişamı başka devletlerde olsaydı şimdiye bahsedilen katliamların binlerce katı dünya tarihine geçmiş olurdu.
maalesef biz osmanlıyı ya çok büyüttük ya da yerin dibine soktuk. geçmişle iritibatımız hep sorunlu.