nildamla

entry81 galeri6
    7.
  1. Lan oğlum yapmayın şöyşe şeyler aklımıza şu geliyor;

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2464786/+
    0 ...
  2. 6.
  3. 5.
  4. 4.
  5. bunları kime şikayet edeceksin mazhar osman'a mı?

    edit: galiba çok komik birisiyim.
    0 ...
  6. 3.
  7. 2.
  8. şikayet et bunları nildamla, bu kadar da olmaz yahu. bütün sözlük sanki ruh hastasıymış gibi kıza yükleniyor...
    3 ...
  9. 49.
  10. Bir dahakine düşünüp karşı tarafın da gülüp eğlenebileceği şakalar yaparsınız. Çabana sağlık güzel kadın. Selametle, güzel bir gün diliyorum size.
    2 ...
  11. 48.
  12. işte güzel nildamla, şirin nildamla siz bulaşmış oldunuz ya durup dururken.
    Neyse, uzatmazsanız tabii ki uzatmam ben de.
    1 ...
  13. 47.
  14. --spoiler--
    Hem parmak sayınız fazla, birini kırtlasam ne olur ki?
    --spoiler--

    Lol.
    1 ...
  15. 46.
  16. Uslu durmayanı gözaltına alırım haaaaa.
    1 ...
  17. 45.
  18. Tehdit mi? Tehdit asla yok. Neden sizi tehdit edeyim. Bulaşmazsanız ısırmam derken kendime bir benzetmede bulunmuş oldum. Bir şey söylediysem de kendime söyledim.
    Hem parmak sayınız fazla, birini kırtlasam ne olur ki?
    2 ...
  19. 44.
  20. Bakın sakince, normal insan gibi düzgün bir üslupla sizi uyarıyorum.
    Bulaşmazsanız sizi ısırmam. Uysal bir insanım. Genel olarak hümanist olduğum söylenir. Sadece low iq tahammülsüzlüğüm var.
    Kendimi bu konuda geliştirmek için Uludağ sözlükte yazıyorum. Oki, uzak dur kardeşim.
    1 ...
  21. 44.
  22. 43.
  23. hem "gidin beni rahat bırakın" hem "başlığımı kim akıştan kaldırıyor." yeni görünümlü bir yazar. daha şimdiden yazdıklarında beşlerce ibret var.
    0 ...
  24. 42.
  25. bu sözlükte takıntılı mısınız diye bir soru sormak da, ne bileyim.

    ayrıca defalarca söylediğim gibi, buraya kimse yeni gelmez! geri gelir...
    1 ...
  26. 41.
  27. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2464732/+
    Ulan iyiki bir şey yazdık nickaltı doldu taştı. Rahat bırakın lan kızı...
    1 ...
  28. 40.
  29. 39.
  30. Elden anlaşılmaz abi erkek olup olmadığı.
    Nah atan bir yazar vardı mesela neys…
    Kih Kih Kih
    1 ...
  31. 38.
  32. El fotoğrafını atacaksa nah yapsın ve passolig kartı olsun yanında
    2 ...
  33. 37.
  34. Tamam şimdi elinizin anlık fotoğrafını atın da, bir üst levele geçebilelim!

    (Sapık gibi hissettim amk)
    0 ...
  35. 36.
  36. Şuanda bir kabul ritüeli yaşıyorsunuz bildamla hanım. Yüzünüze güleceğiz, ne iyi insanlar diyeceksiniz. Bam telinize basacağız, manyak bunlar diyeceksiniz. Bizden başka kimsenin anlam veremeyeceği şakalar yapacağız size, ne diyor bu psikopatlar diteceksiniz. Bunlar hep kabul edilme ritüelinizin parçası. Finalde bizim kadar delirdiğinizde artık “one of us”, bizden biri olacaksınız. Gündelik hayatta insanlara karınızı banyoda yıkar mısınız diyeceksiniz. Lütfen bu süreci mümkün olduğunca uyumlu geçirin.
    2 ...
  37. 35.
  38. Sözlükte takip ettiğim tek yazar. Yazarlığı onaylanmış. Hayırlı olsun.
    1 ...
  39. 34.
  40. Nildamla hanım elinizin fotoğrafını atar mısınız? Yanlış anlaşılma olmasın, sapık değiliz ama bir şeyi kontrol etmemiz lazım da. *
    3 ...
  41. 33.
  42. Çisil filan değil. hesabını sildi gitti.

    Polidaktili sendromu filan da yok. fotoğraf düzenleme programının yaptığı bir hata yüzünden kızın adı altı parmaklıya çıktı.
    1 ...
  43. 32.
  44. Çisil hangi yazardı? Diamond ile sevgili olup (bkz: polidaktili) sendromu olan mıydı?
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük