Daha bugün ilk defa girmiş olduğu bir entrye denk geldim. 178 entryli bir yazar ve adına 10 günde 40 adet nickaltı girilmiş. Nil Damla diye nick alıp akşamları kahvede takılan, 7/24 süper lig ve şampiyonlar ligi izleyen biriyse şaşırmamak gerekir.
Şuanda bir kabul ritüeli yaşıyorsunuz bildamla hanım. Yüzünüze güleceğiz, ne iyi insanlar diyeceksiniz. Bam telinize basacağız, manyak bunlar diyeceksiniz. Bizden başka kimsenin anlam veremeyeceği şakalar yapacağız size, ne diyor bu psikopatlar diteceksiniz. Bunlar hep kabul edilme ritüelinizin parçası. Finalde bizim kadar delirdiğinizde artık “one of us”, bizden biri olacaksınız. Gündelik hayatta insanlara karınızı banyoda yıkar mısınız diyeceksiniz. Lütfen bu süreci mümkün olduğunca uyumlu geçirin.
Bakın sakince, normal insan gibi düzgün bir üslupla sizi uyarıyorum.
Bulaşmazsanız sizi ısırmam. Uysal bir insanım. Genel olarak hümanist olduğum söylenir. Sadece low iq tahammülsüzlüğüm var.
Kendimi bu konuda geliştirmek için Uludağ sözlükte yazıyorum. Oki, uzak dur kardeşim.
Tehdit mi? Tehdit asla yok. Neden sizi tehdit edeyim. Bulaşmazsanız ısırmam derken kendime bir benzetmede bulunmuş oldum. Bir şey söylediysem de kendime söyledim.
Hem parmak sayınız fazla, birini kırtlasam ne olur ki?