samimiyetsiz şaklaban. din kisvesi altında deli paralara konan densiz. kuran'ın mal istifleyenler haksız kazanç sağlayanlar hakkındaki ayetlerini biliyordur da anmaz programında.
dünya sadece buradan ibaret değil. Gerçekler bugün olmazsa öbür dünyada açığa çıkar. iftira atanlar bugün bedelini görmezse, öbür dünyada mutlaka öder. Her şey elbet bir gün doğrusunu bulur.
Ateist ile satanist kavramlarını ayırt edemeyen, zenginlik içinde fakir edebiyatı yapan, cahil insanların en kolay kanabileceği konularda atıp tutan tipik yurdum insanı.
şeytan ateistlerin babasıdır gibi bir şey demiş sanırım. adam körcahil sanıyorum. allahın varlığına inanmayan biri allahın yarattığı şeytana niye inansın.
Program başı 15 bin dolar alır, Peygamberin hayatı boyunca bir odalı bir evde, şilte üzerinde yaşadığını söyler FAKiRLiĞi över, insanların beynini uyuştutur... Havuzlu villasına gider... Çok ironik değil mi?
başından beri hikayelerine inanmadığım dinci kılığında televizyon kanallarında program yapan bir sunucudur. hele şu son ateistlerle ilgili söyledikleri din konusunda ne kadar bilgili olduğunu ortaya koyuyor. bu işte iyi para bulmuş olacak ki aynı şekilde oğlunu da bu sektöre sokmuş hatta bire bir kendini taklit ettirmiştir.
bence yılın en iyi acitasyon kategorsiyle programı 1.lik ödülünü hakediyor. dünyada en kötü ihtimalle mansion bekliyoruz. ya ne olacaktı onca insan cern deki deneylerin ne olduğunu mu araştıracaklartı birde. çok az vaktiniz kaldı müslümanlar haydi sms lere yükleniyoruz. nihat ve sevgili yavrusunu bu sene en iyi acitasyon ödülüne kavuşturalım. hiç durmadan her akşam bizim için kendini hırpaladı. gözlerinde yaş kalmadığı zamanlar oldu? o haldeyken bile hizmetini bizden esirgemedi reklam aralarında göz damlasıyla gözlerinde hep yeterli buğu vardı. kısacası adamın yüzünden gözünden müslümanlık akıyor. evveett... şimdi ..4,3,2,1 yayındayız; yalayınnn bakalım. kop kop kop. hocccaammm ps oynam am am am.. gü gügügüg nah mııı? ıı ı ıı ı.