Üstüne gidilen hocadır. Adam birtakım dini bilgiler veriyor ve sonuçta insanlar izlediği in para kazanıyor. Ne yani kazanmasa mıydı? Bu ülkede hırsızlık yapanlar para kazanıyor da bu adamın kazanması mı zorunuza mı gidiyor? Eminim ki Nihat bey bu parayı savurmayıp hayırlı şeyler için harcıyordur. Önemli olan helal yolla kazanması ve harcaması.
"ramazan geldi hoş geldi" nidalarıyla evi her ramazanda yankılanan televizyon hocası. e bu kadar bilgili, e bu kadar islama hakim birisi neden sadece televizyonda program yapar ki?
1 aylık program karşılığı 600 bin lirayı da allah rızası için alıyordur herhalde.
kıvanç tatlıtuğ u kısa bir reklamda oynatmaya kalkarsanız bir milyon dolara yüzünüze bile bakmaz, beren saat muhattap olmaz iken o kadar bilgi birikimi olan koskoca profesör bırakın da biraz para kazansın. bedava mı çıkacaktı televizyona.
yaptığı ramazan özel programlarından 600.000 tl kazanacağı söyleniyor.
eğer doğruysa; gerçekten huzur islamda.
ramazan'ın bereketi nihat hatipoğlu'na 600.000 tl olarak yansıyor,
garibana 1-2 pide, belki coca-cola...
feysbukta biyerde yazdigi gibi, 600bin tl alip 800 tl maas alan adama sukretmeyi ogretecek adam. hakikaten hic samimi degil. yoksa kazandigi parada degiliz.
Ûç beş salağın aldığı para battı diyerek tuttuğu hocası. Tabii ki battı amına koyim. Madem parasını alıp villasında çorbasını kaynatıyor "peygamber hasırda yatardı" edebiyatı parçalayarak fakir milleti fakirliğe özendirmesin. Benim milletimi fakirlikle avutarak pasifize etmesin. Arkasından oğlunu yetiştiren, muhtemelen bu işte iyi ekmek var diyerek birebir kopya koyun dolly'si ile piyasayı ele geçiren din simsarıdır gözümde.
Allah razı olsun kendisinden fakat günde 3 defa cennete gitmek istiyorum de cennete gidersin, günde 99 defa ihlas oku bütün günahların affolur gibi söylemleri trajik bir toplumsal durumu gözler önüne seriyor. Nedir Allah aşkına bunlar! Din bu kadar basit birşey mi ? Yok 3 müş canım yok 99 muş aman 98 olmasın yoksa giremezsin cennete mi? Takılmayalım bunlara açalım kuranı tertil üzere adam gibi sindire sindire okuyalım hayatımıza taşımaya çalışalım yeter bu bize zannımca. Zaten biz kuranı tertil üzere okuduğumuz sürece, başucu kitabı yaptığımız zaman hersey yolunda gidecektir.