aslında sohbetlerini "para diyordu, atv diyordu, daha çok veriyordu, diğer kanallar ise beni kanala çıkartmaya güçleri yetmiyordu" şeklinde yapması gereken hocadır. doğruları saklamamalı kimseden.
"Şeytan bile Allahı inkar etmiyor Şeytan ne diyor Allahım beni ateşten yarattın. Beni yarattın diyor, farkında. Ee! ateistlerin en büyük babası Şeytan, yani öyle sayılırsa Şeytan onlardan çok daha temizdir demiş kişi. sonrası malum ateistlerle bozuşmuş.
Hani bi insani sevemezsiniz ya iste oyle bir sey. Nazli ilicak liste basimdi o'nu bile gecti. Karaladigi fikirler ya da gorusler hakkinda bilgisi olmadigi gibi sizinti nin aglayan cocugunun buyumus hali sanki amk. Bazen aziz nesin oraninin resmi temsilcisi oldugunu dusunuyor ve sovmuyor degilim. Orrayt kaygilar.
değerli din adamı. ramazanın bitmesiyle (bkz: dosta doğru) adlı programına ara vermiştir. umarız ki en kısa zamanda tekrar ekranlara döner. ekranda o kadar gereksiz yüz var ki ; nihat hatipoğlu gibi nur yüzlü insanlara ihtiyacımız var.
ekranların en büyük şarlatanıdır. insanlara elindeki parayla yetinmelerini, yiyecek ekmek bile zor bulmalarına rağmen şükretmeleri gerektiklerini söyledikten sonra, milyarlık müstakil evinde havuza giren abidir. ateistlerin allah'a inandığını iddia ederek beynine oksijen gitmediğini kanıtlamıştır.