sahip olduğu bir çok güzellik gibi dalaman ilçesine bağlı harika bir koya da sahip ildir.
sarsala koyu benim gezdiklerim arasında tartışmasız en güzel olanı.
sürekli olarak chp'li kentler için sanki komünist kentlermiş gibi bir algı yaratılmakta.
çoğunda chp seçime girmesin. ya iyi parti, ya mhp seçimi kazanacaktır.
adana, mersin mhp'den chp'ye geçti.
bizzat tanıdığım çokça milliyetçi chp'ye oy verdi. hala türkçüdür.
bu ne saçma bir mantıktır.
ki muğla özünde yörük kentidir, milliyetçi ve atatürkçüdür.
yok kürt sevici, yok türklüğe düşman, yok göktürk sembolleri yasak vb vb.
kendinizi kandırmaya devam edin.
Türkiyenin en hoş görülü şehirlerinden biridir. Evet muğlalı olmayanları direkt bağırlarına basmazlar ama kimsenin de yoluna taş koymazlar. Zamanla alışırlar, sizi de muğlalı sayarlar.
Merkezi ufaktır. herkes bir şekilde birbirini tanır, bilir. ilçelerinin eski bakirliği kalmamıştır. Örneğin Kışın ve baharda nefes almak için gidilen Akyakaya yazın ayak basmaz çoğu.
Kışın yağmurlarıyla ünlü olsa da küresel ısınma sebebiyle özellikle son birkaç senedir o göz açtırmayan yağışlar olmamaktadır. Umarım yağışlar artar, barajlar dolar.
kürt sevici ve türk düşmanı bir şehir. bu şehirde göktürk veya bozkurt desenli tişört ile gezerseniz herkes size faşist gözüyle bakar çünkü türk milliyetçiliği bu şehirdeki herkese göre faşistlik.
Parsel parsel eylemişler türküsünu ozan Muğlayı gördükten sonra yazmış olsa gerek. Nereye gitsen para istiyorlar ne bir denize bir koya ne bir tarihi kulturel degeri olan alana istedigin gibi giremiyorsun. Heryerin bi sahibi var ve daha girmeden gelip 3-5 sakal atta yolumuzu bulalim edasıyla hop kardesim nereye diye geliyorlar. Üzdün beni muğla. O guzelim koylarin sahillerin tadini ben cikaramadim ingilizler cıkarsin. Aglattin mugla.
bodrum, marmaris, fethiye, göcek gibi hem yeşil hem denizin birbiriyle buluştuğu tatil şehirleri bulunan, iyonya medeniyeti tarafından değerli antik şehir ve eserler bırakılmış, akdeniz sınırındaki ege ilimiz.
güzel şehir. Lakin ileriki zamanlarda ömrümün son günlerini orada geçireceğimi sanmıyorum. hüzünlü anılarımı bırakıp kaçtım. Yıllar sonra Tekrar dönemem ...
okuduğum şehirdir kendileri. dürümlerini seviyorum, esnaflarından ve ev sahiplerinden nefret ediyorum. belediyelerden de nefret ediyorum kıç kadar yere 4 lira istemek nedir be vicdansızlar.
Ülkemizin en şirin en küçük ilidir. Can Muğla canım Muğla. Kendinden büyük ve her ilçesinin denize kıyısı vardır. insanları sıcak ve samimidir. Yazı kışı her mevsimi ayrı güzeldir.
Güzel yer aslında. izmirin bir il altında. Ne zaman gitmeye çalışsam üşendiğimden vazgeçiyorum. Şimdi şöyle azmak nehrinde paçaları sıvayıp çay içmek vardı.
Tercih yapacaklara uyarımdır. Şehir güzel lakin bu devirde ekonomik olarak burada ögrencilik zor. Kirası, otobüs ücreti ateş pahası. Bir süre sonra Otostopçu olursunuz. Allah yardımcınız olsun. Basarılar.
öğrenci olarak merkezde okuyup merkezde kaldığım şehirdir. penceremin önündeki bu ağaç ve yaklaşık 2-3 km uzaklıktaki dağ yolu olmasa çekilecek şehir değil ayrıca yukarıdaki yazara katılıyorum merkezi gerçekten çok kötü. kötüden kastım, istanbul'da yaşıyorum fazla hareketli bir yaşantım vardı (buraya göre) burası emekli köyü gibi çok sessiz, olay, bela yok vs..insanların kalmak istediği ve belki de hayal ettiği huzur duyduğu bir ilçe gibi ama gerçekten bayıyo bazen. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1793343/+