masklavi

entry716 galeri51
    641.
  1. ihvan ve ibda-c sempatizanıdır, bedeviler gibi yaşamayan kadınları ve erkekleri, liberal, demokrat, solcu müslümanları, atatürkçüleri, kürtçüleri, türkçüleri yahudi diye hedef alır, ibda c'yi, el kaide'yi, taliban'ı, el nusra'yı, hizbullah'ı, hamas'ı destekler.
    https://tr.wikipedia.org/...nc%C4%B1lar%C4%B1_Cephesi
    https://tr.wikipedia.org/...l%C3%BCman_Karde%C5%9Fler

    abd hakimiyetinin sonlanmasıyla beraber,
    kadın-erkek eşitliğinin,
    işçi haklarının,
    insan haklarının rafa kaldırıldığı soykırımcı, mezhepçi, din üstünlükçü orta çağ tiranlıklarına geri dönülmesini arzuluyor.

    bu radikal dincilerle komünistlerden uzak durun.
    4 ...
  2. 640.
  3. 639.
  4. Atışırız , tartışırız, ağır da konuşuruz bunlar hayatın içinde olan şeyler.

    Ama bu nedir ya !

    Yani ayıp kelimesi bile yetersiz kalıyor.

    Bu kadar da ahlaksız olma!

    .

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2467366/+
    3 ...
  5. 638.
  6. --spoiler--
    Afedersiniz gürcü ne bekliyorsunuz ki müthiş bir karakter mi sergileyecekti.
    --spoiler--

    bakalım hukuktan ileri seviyede anlayan (!) yetkililerimiz, savcılığa gitse 3 yıldan başlayacak bu entry karşısında neler yapacak.

    tanım: senin olmayan karakterini bafileyeyim.
    2 ...
  7. 637.
  8. Nedense bugün benle ilgili sanrılara kapılmış yazar tanesi. Ben kimle uğraşıyorsam belli ederim, kimseye de iftira atmam oğlum? Senin sancın ne şuan mesela? Gocu bana iftira attı de, göster sonra da? Benim atağa geçtiğime ölümüne daldığımı herkes bilir zaten, ki saldırdığım da, ya sapıktır, ya takıntılı. Nihoş’u koruyacağım diye saçmalama istersen. Saçmalayacağım diyorsan da uzakta saçmala. Garip garip imalarda bulunma. Herif dindarım diyor, dine göre iftira günah, bunun altını çiziyorum, ki sonra da kıvırtmaya başlıyor ben ortaya attım falan diye. Sen ne atlıyorsun?
    0 ...
  9. 636.
  10. Afedersiniz gürcü ne bekliyorsunuz ki müthiş bir karakter mi sergileyecekti.
    2 ...
  11. 635.
  12. https://www.uludagsozluk.com/e/47784323/

    tamam işte ben de aynı şeyi diyorum. sakın yapma bunu insanların yüzüne karşı asker kaçağı, torpille işe girmiş falan deme. aklından bile geçirme, deneme!

    haa sanal, anonim ortamda dersin ki, bu da riskli, işi bilen adamsın, sana kanunları öğretemem.

    anlarsın!
    2 ...
  13. 634.
  14. --spoiler--

    kim kimi hastenelik ediyor?
    namuslu bir vatandaşa torpil yaptın ve asker kaçağısın gibi sözler sözler küfür gibi gelir. (sanal, anonim ortamda küfür iade edilir.)
    asıl reelde siz bunu denemeyin birine “asker kaçağı, torpilli” falan hayırdır?

    --spoiler--

    Nihavend öncelikle koşmayı durdur ve elindeki tuzluğu sakince yere bırak. Kimsenin kimseye “küfür gibi gelen” bir seye karşı “dümdüz sövmeye” hakkı yok. Durum tespitini se mabaddan anlıyan varsa o onun sorunu. Aksini düşünüyorsan sokakta sana küfür gibi gelen bir sey söylenince karşındakine karşı dene bakalım ne oluyor sonra gör. Denemesi bedava. Bide sana yine hatırlatıyorum; kalabalıkta efelik yapanın tenhada affı olmaz. Anlarsın.

    Edit: flood yapmamak adına buraya yazıyoruz;

    --spoiler--

    tamam işte ben de aynı şeyi diyorum. sakın yapma bunu insanların yüzüne karşı asker kaçağı, torpille işe girmiş falan deme. aklından bile geçirme, deneme!

    --spoiler--

    Güzel kardeşim sen anlama sıkıntılı misin söyleneni anlamıyorsun? Biz kime torpilli ve kaçak demişiz? Çık yukarı ilk yazdığımıza bak bakalım ne yazmışız, anla sonra anlarsan gel konuşalım…bir de bize nağme yapıyor kanun manun diye…tövbe tivbe ya mübarek günde…
    3 ...
  15. 633.
  16. --spoiler--

    çakma hukukçuya gelince. inşallah kendinde ya da en sevdiklerinde bırak askerlik yapmayı bir askerle konuşmayı bile engelleyen bir hastalığın çıkar da ararsın beni. bu kadar diyorum daha da fazla açıklama yapmıyorum.

    --spoiler--

    Çakma hukukçular gagalasın seni sümbülzade…

    Lan olum biz bir şey demedik ki, durum tespiti yaptık. Rahatsızlık varsa geçmiş olsun der geçeriz pek ala, neticexe derdi veren allah dermanı da verir inşallah. ..biz küfür kıyamet millete sarman kısmına takılıyoruz. Kötü dilek de döner sahibine girer mübarek günde o yüzden lafını bil de konuş. Hastayım vs diye millete dümdüz sövüp tehdit de edemezsin ayrıca. işte dayak yiyexeksin dediğim de bu zaten. Birine denk gelicen yüzyüR derdini de anlatamayacaksın. Sonra kamışla besleyecekler aylarca.
    4 ...
  17. 632.
  18. Boş adam bile değil. içi bok dolu rögar galerisi.
    1 ...
  19. 631.
  20. https://www.uludagsozluk.com/e/47784271

    Kim kimi hastenelik ediyor?
    Namuslu bir vatandaşa torpil yaptın ve asker kaçağısın gibi sözler sözler küfür gibi gelir. (Sanal, anonim ortamda küfür iade edilir.)
    asıl Reelde siz bunu denemeyin birine “asker kaçağı, torpilli” falan hayırdır?
    1 ...
  21. 630.
  22. Sabah sabah demli çayı fazla kaçırdı anlaşılan…
    2 ...
  23. 629.
  24. --spoiler--
    Şu entreyinde ulu önder gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün, tayyip Erdoğan'a muhalefet olduğunu iddia ederek yarmıştır
    --spoiler--

    sözlük gerizekalı dolu mk. o entryde tam tersine netanyahu erdoğan'a muhalif olduğu için atatürk'ü değil netanyahu'yu seçerler dedim.

    çakma hukukçuya gelince. inşallah kendinde ya da en sevdiklerinde bırak askerlik yapmayı bir askerle konuşmayı bile engelleyen bir hastalığın çıkar da ararsın beni. bu kadar diyorum daha da fazla açıklama yapmıyorum.
    4 ...
  25. 628.
  26. özünde iyi bir kardeşimiz severim o da beni sever biliyorum. ama siyaset ve futbol konularına girmemesi hayrına olur. içindeki cehape ve fenerbahçe nefreti yüzünden gözü doğruyu yanlışı ayırt edemiyor hep hataya düşüyor.

    (#47784271) küfür geliyor kanka hazırlan *
    1 ...
  27. 627.
  28. Bu elemana bir torpil yaptırdığı bir de askerlik konusı açılınca ağzını bozup küfür ediyor, saldırganlaşıyor karşısındakine. Bir gün ters birine denk gelecek yüzyüze hastanelik edecekler haberi yok.
    5 ...
  29. 626.
  30. https://www.uludagsozluk.com/e/47784216/
    Şu entreyinde ulu önder gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün, tayyip Erdoğan'a muhalefet olduğunu iddia ederek yarmıştır. Sabah sabah afyonun patlamadan entry girince böyle oluyor yok lan bunun afyonla da alakası yok sarhoşken başlık açılmamalıdır. Yada dur lan bir dakika daha bu sağcılar içki de içmez. işte geriye tek bir ihtimal kalıyor (bkz: cehalet)
    2 ...
  31. 625.
  32. gsli mi ahahahah.

    biriniz anlatsın şu cahile, uğraşamayacağım.
    0 ...
  33. 624.
  34. Gs'li + akaplı

    Tövbe bismillah...

    Çocuğunuz ileride böyle bir şey olabilir kınamayın.
    1 ...
  35. 623.
  36. --spoiler--
    Sanırım yüklü bir prim aldı yine eski günlerine dönmüş
    --spoiler--

    zekat atayım mı?

    cehape istanbul il başkanlığı gibi sanıyor galiba herkesi.
    1 ...
  37. 622.
  38. oğlum ben sana üzülürsün demedim mi sen niye halen şansını zorluyorsun?
    1 ...
  39. 621.
  40. Siyaseti bırakmıştı bir ara, sözlükte yıllarca ‘ama kent uzlaşısı’ diye ağlayıp kendi partisi kent uzlaşıcılarıyla işbirliği yapınca gururuna yediremedi heralde diye düşünmüştük….

    Sanırım yüklü bir prim aldı yine eski günlerine dönmüş…
    4 ...
  41. 620.
  42. Goku ve nihavent in yancısı. Ediyle büdü lan resmen bunlar.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2466284/+
    2 ...
  43. 619.
  44. Masklavi sanki utancından bu konulara artık hiç değinmiyor...
    1 ...
  45. 618.
  46. --spoiler--

    aynı söylemleri reyisine de akapesine ve mehapesine de bekliyoruz.

    --spoiler--

    Hastasıyız böyle iyimser beklentilerin ahahahahaha.
    1 ...
  47. 617.
  48. (bkz: Kent uzlaşısı)

    Fotoselli bu temet. Pkk, terör falan konusu açılınca otomatik yukarıdaki yanıtı veriyor başka da bir sözü namevcut.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük