abd hakimiyetinin sonlanmasıyla beraber,
kadın-erkek eşitliğinin,
işçi haklarının,
insan haklarının rafa kaldırıldığı soykırımcı, mezhepçi, din üstünlükçü orta çağ tiranlıklarına geri dönülmesini arzuluyor.
Nedense bugün benle ilgili sanrılara kapılmış yazar tanesi. Ben kimle uğraşıyorsam belli ederim, kimseye de iftira atmam oğlum? Senin sancın ne şuan mesela? Gocu bana iftira attı de, göster sonra da? Benim atağa geçtiğime ölümüne daldığımı herkes bilir zaten, ki saldırdığım da, ya sapıktır, ya takıntılı. Nihoş’u koruyacağım diye saçmalama istersen. Saçmalayacağım diyorsan da uzakta saçmala. Garip garip imalarda bulunma. Herif dindarım diyor, dine göre iftira günah, bunun altını çiziyorum, ki sonra da kıvırtmaya başlıyor ben ortaya attım falan diye. Sen ne atlıyorsun?
tamam işte ben de aynı şeyi diyorum. sakın yapma bunu insanların yüzüne karşı asker kaçağı, torpille işe girmiş falan deme. aklından bile geçirme, deneme!
haa sanal, anonim ortamda dersin ki, bu da riskli, işi bilen adamsın, sana kanunları öğretemem.
kim kimi hastenelik ediyor?
namuslu bir vatandaşa torpil yaptın ve asker kaçağısın gibi sözler sözler küfür gibi gelir. (sanal, anonim ortamda küfür iade edilir.)
asıl reelde siz bunu denemeyin birine “asker kaçağı, torpilli” falan hayırdır?
Nihavend öncelikle koşmayı durdur ve elindeki tuzluğu sakince yere bırak. Kimsenin kimseye “küfür gibi gelen” bir seye karşı “dümdüz sövmeye” hakkı yok. Durum tespitini se mabaddan anlıyan varsa o onun sorunu. Aksini düşünüyorsan sokakta sana küfür gibi gelen bir sey söylenince karşındakine karşı dene bakalım ne oluyor sonra gör. Denemesi bedava. Bide sana yine hatırlatıyorum; kalabalıkta efelik yapanın tenhada affı olmaz. Anlarsın.
tamam işte ben de aynı şeyi diyorum. sakın yapma bunu insanların yüzüne karşı asker kaçağı, torpille işe girmiş falan deme. aklından bile geçirme, deneme!
Güzel kardeşim sen anlama sıkıntılı misin söyleneni anlamıyorsun? Biz kime torpilli ve kaçak demişiz? Çık yukarı ilk yazdığımıza bak bakalım ne yazmışız, anla sonra anlarsan gel konuşalım…bir de bize nağme yapıyor kanun manun diye…tövbe tivbe ya mübarek günde…
çakma hukukçuya gelince. inşallah kendinde ya da en sevdiklerinde bırak askerlik yapmayı bir askerle konuşmayı bile engelleyen bir hastalığın çıkar da ararsın beni. bu kadar diyorum daha da fazla açıklama yapmıyorum.
Lan olum biz bir şey demedik ki, durum tespiti yaptık. Rahatsızlık varsa geçmiş olsun der geçeriz pek ala, neticexe derdi veren allah dermanı da verir inşallah. ..biz küfür kıyamet millete sarman kısmına takılıyoruz. Kötü dilek de döner sahibine girer mübarek günde o yüzden lafını bil de konuş. Hastayım vs diye millete dümdüz sövüp tehdit de edemezsin ayrıca. işte dayak yiyexeksin dediğim de bu zaten. Birine denk gelicen yüzyüR derdini de anlatamayacaksın. Sonra kamışla besleyecekler aylarca.
Kim kimi hastenelik ediyor?
Namuslu bir vatandaşa torpil yaptın ve asker kaçağısın gibi sözler sözler küfür gibi gelir. (Sanal, anonim ortamda küfür iade edilir.)
asıl Reelde siz bunu denemeyin birine “asker kaçağı, torpilli” falan hayırdır?
--spoiler--
Şu entreyinde ulu önder gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün, tayyip Erdoğan'a muhalefet olduğunu iddia ederek yarmıştır
--spoiler--
sözlük gerizekalı dolu mk. o entryde tam tersine netanyahu erdoğan'a muhalif olduğu için atatürk'ü değil netanyahu'yu seçerler dedim.
çakma hukukçuya gelince. inşallah kendinde ya da en sevdiklerinde bırak askerlik yapmayı bir askerle konuşmayı bile engelleyen bir hastalığın çıkar da ararsın beni. bu kadar diyorum daha da fazla açıklama yapmıyorum.
özünde iyi bir kardeşimiz severim o da beni sever biliyorum. ama siyaset ve futbol konularına girmemesi hayrına olur. içindeki cehape ve fenerbahçe nefreti yüzünden gözü doğruyu yanlışı ayırt edemiyor hep hataya düşüyor.
Bu elemana bir torpil yaptırdığı bir de askerlik konusı açılınca ağzını bozup küfür ediyor, saldırganlaşıyor karşısındakine. Bir gün ters birine denk gelecek yüzyüze hastanelik edecekler haberi yok.
https://www.uludagsozluk.com/e/47784216/
Şu entreyinde ulu önder gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün, tayyip Erdoğan'a muhalefet olduğunu iddia ederek yarmıştır. Sabah sabah afyonun patlamadan entry girince böyle oluyor yok lan bunun afyonla da alakası yok sarhoşken başlık açılmamalıdır. Yada dur lan bir dakika daha bu sağcılar içki de içmez. işte geriye tek bir ihtimal kalıyor (bkz: cehalet)
Siyaseti bırakmıştı bir ara, sözlükte yıllarca ‘ama kent uzlaşısı’ diye ağlayıp kendi partisi kent uzlaşıcılarıyla işbirliği yapınca gururuna yediremedi heralde diye düşünmüştük….
Sanırım yüklü bir prim aldı yine eski günlerine dönmüş…