artık saçmalamakta sınırları aşmış uluslararası düzeyde ödül alabilecek kapasiteye gelmiştir. dem ile akp ittifak yapıyor dediğimde bana demediğini bırakmamıştı. aylar sonra kendi reisi çıkıp haykıra haykıra gururlana gururlana ilan edince devreleri iyice yandı bu hale geldi. ona o zaman söylemiştim bak asıl ittifak yapan senin reisin diye halk tv den mi izledin diye soruyordu. şimdi tükürdüğünü yalamamak adına deli numarası yapıyor işte..
gene sabah sabah büyük resmi görüp büyük oyunu bozan yazardır * yarın bir gün uzaylılar istila etmeye gelse masklavi diyecek ki "erdoğan sayesinde bugüne kadar gelip bizi işgal etmemişlerdi aralarındaki konuşmalarda geçiyor" diyecek.
epstein adası hakkında tek bir yazı yazarsam kaçacak delik ararsın sokak efendi. iki müttefikinizin belgelerde adının açıkça geçtiği, erdoğan'ın ise düzenimizi bozuyor şeklinde geçtiği epstein belgeleri.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/2471058/+
Şöyle oksijen israfı bir entry girip, epstein adası hakkında tek bir yazısı olmayan beyni acayip şekilde yıkanmış bir akpli. Kahramanmaraş depremlerinde ne ölüsü ne dirisi bulunan çocukların araştırılması kimlerin oyuyla reddedildi bir araştırsana bunu? Dedim sana babuş geçen chpli yapacağım iddiasından sonra seninle ekstra uğraşacağım diye.
--spoiler--
tipik ak parti ve erdoğan sevdalısı. hatta "ak partili" kavramının akademik tanım hali bu adam.
eğer gözümden kaçmadıysa, henüz ak pati ile ilgili ufacık bir şeyi eleştirdiğini okumadım. yanlış apaçık ortadayken, olan bitene hala alkış tutmak, fikir değil, itaat refleksi olabilir anca.
25 yıl sonunda alışkanlık, korku ve konfor arasında gidip geliyor(lar)
--spoiler--
Kardeşim benim, böyle olmasının tek sebebini (bkz: beleş memurluk) başlığı altında açıkladım.
tipik ak parti ve erdoğan sevdalısı. hatta "ak partili" kavramının akademik tanım hali bu adam.
eğer gözümden kaçmadıysa, henüz ak pati ile ilgili ufacık bir şeyi eleştirdiğini okumadım. yanlış apaçık ortadayken, olan bitene hala alkış tutmak, fikir değil, itaat refleksi olabilir anca.
25 yıl sonunda alışkanlık, korku ve konfor arasında gidip geliyor(lar)
Nickaltına girilen her olumsuz yorumda bir eksi oy var ve tümünü kendisi eksiliyor. Ekürileri goku ve nihoş çaylakta olsalar ortalarda yoklar sanırım. Gelsenize lan sevgilinizi linç ediyorlar bu nasıl sevgidir?
kendisi ile alakalı bir haksızlığa veya iftiraya uğradığını düşündüğü zaman "senden ve yakınlarından çıksın" diye beddua eden ama milyonlarca insanın haksızlığa uğramasına, binlerce insanın iftiralar ile hapislerde çürütülmesine sevinen yazardır. bu haksızlıkları yapanları efendisi olarak görür hatta sık sık gelir haksızlığa uğrayanlar ile dalgasını geçer.
marula gelince kıtır kıtır işe gelince meeeeeeeeee. yok öyle dünya..
millete "bu kafa aydınım diye geziyor" diyor ama kendi yaşadığı kafayı benim diyen tinerciler baliciler bile yaşayamıyor. şunun farkına bir varabilse hayatı çok daha kolay olacak kardeşimin *