Tartışırız ederiz ama sayma sövme olmaz masklavi ile aramızda. Bak belki 100 kere tartışmışızdır, hiç ağzımızı bozmadık. Yani seviyeli tartışmada sorun yok.
bu böyle olmaz ki ama ne demek sadece masklavi, yanına küfür falan konuyordu normalde.,
--spoiler--
yazılı olmayan kural vardır, sözlük kızları bize ibne der, vurduruyordur der, biz ses etmeyiz. erkekliğin bizde kaldığı anlardan biridir bu
--spoiler--
birincisi o entry arabayı kastediyordu, ona rağmen yine adamlık yapayım dedim ve sildim. ha peki iftiracıların kol gezdiği sözlük için bu adamlığa değer mi, değmez.
kavganızı takip etmedim, ancak senin yazdığın talihsiz lafı gördüm. yazılı olmayan kural vardır, sözlük kızları bize ibne der, vurduruyordur der, biz ses etmeyiz. erkekliğin bizde kaldığı anlardan biridir bu. biz kadınlara şaka yaparken inceliğimizi yitirmeyiz. tam da bu sebeple bir özür paylaşmanı rica ediyorum. yok yapmayacaksan inattan, ki hatalı olduğunu eminim biliyorsun, hakkında bütün düşüncelerim değişecek. sana olan saygımı yitirmem ne kadar sikinde olur bilemem, ama bence sen yaptığın yanlışı iyi biliyorsun, yanlışını düzeltmeni tekrar rica ediyorum.
lan olum laf atıp sonra önüne konulan argümana karşı susmak cesaret değil bu arkadaşın da genelde yaptığı bu. cesaret böyle bir sey değil yani biraz argümanı sürdürüp tartışmaya devam etmek.
masklavi olan kullanıcı adının masklavidis olarak anılmaması için çırpınan, çırpındıkça batan, kendisine pontuslu rum denmesin diye işçi düşmanlığı ve akp'li patronun fedailiğini yapan akp'li. lan bırak masklavidis desinler, ne olacak? sanki pontuslu rum olmak ayıp veya günah. hayret bir şey ya.
Gülistan doku konusundaki düşüncelerini öğrenince insanlıktan nasibini almamış vicdanı olmayan biri olduğuna kanaat getirdigim koyu AKP'li bir yazar kesinlikle şüphesiz.
bunu da şimdi gördüm yusuf tekin istifa başlığına yazmış. ben bunlara "müslümanız demeyin yalandan hümanizm kasmayın" diyorum diye hoplayıp zıplıyorlardı. filistin meselesinde yalandan dövünmeyin çocuklar kadınlar umurunuzda bile değiller sırf siyaset amaçlı yalandan ağlıyorsunuz diyordum da yok mok diyorlardı. aha buyur..
bir sürü ufacık can gitmiş öğretmenler öldürülmüş hala zerre merhamet zerre müslümanlık zerre insanlık yok. emmikledikleri bakanlara reislere laf söylenmesin diye katledilen ufacık çocuklara iyi olmuş diyecekler neredeyse. siz nasıl yetiştirildiniz hangi ortamlarda büyüdünüz be kardeşim ? hiç merhamet hiç mi insanlık hiç mi toplumsal hassasiyet öğretilmedi size ? şu olaylar başka parti döneminde olsa g.tlerinin yanaklarını ayırır herkesi istifaya davet ederlerdi hümanizmler havada uçuşurdu ama akp döneminde akp li bakanın sorumluluğunda olunca bakanın ne suçu var çocuklarınızı düzgün yetiştirin diyorlar.
sedat ile ikisini hadron çarpıştırıcıya koysak makinayı infilak ettirirler. bak atomların bile beceremediği şeyi yaparlar hesap et *
atatürkün it sürüleri diyenlerler hiçbir zaman ittifak içinde olmadım diyorsun da kardeşim hemen arkasından akp liyim bu suç mu diyorsun. ulen atatürkün it sürüleri diyenlerle cehape ittifak halinde değil senin akp ve mhp ittifak halinde sen de onlara oy veriyorsun onların destekçiçisin onu ne yapacağız ?
--spoiler--
atatürk e falan da düşmandır şimdi bu.
--spoiler--
yok kanka, atatürk'ün it sürüleri diyenlerle hiçbir zaman ittifak içinde olmadım mesela. ne kaymağını yediniz atatürk'ün be helal olsun size.
ayrıca, biraz şerefiniz varsa nickaltında küfürsüz hakaretsiz entryler girersiniz. benim küfürsüz hakaretsiz şekilde ağzınızın payını vermem zorunuza gitmiş belli ki.
yine ayrıca, akp bu ülkedeki en büyük siyasi partilerden biri değil mi? yazdığı cümleye bak, akp'li. öyle bir yazmış ki sanki yasa dışı terör örgütü üyeliğinden bahsediyor. sen gözünü kör etmiş bir şekilde ölümüne chp savunurken problem olmuyor ama birisi akpli olunca hakaret ve küfür etmek gerekiyor öyle mi? sizin demokratlığınızın içinden geçeyim!
Türkiye sevdalısı kardeşim benim.
Küfürsüz, hakaretsiz bilgi dolu entryleriyle sözlüğün önemli bir yazarıdır.
Edit: sedat pekmez taşak geçmez , masklavi kardeşiyle birlikte iyi çapulcu hoplatır.
baştan sona kadar akp li kafası. atatürk e falan da düşmandır şimdi bu. sizlerin kafası böyle çalıştığı için ülke bu durumda şu an. bir de üstüne pişkin pişkin eleştirenlere laf söylüyorsunuz. toplumda eleştiren olacak ki daha da ilerleyelim. ama biz eleştirenleri hapse tıktığımız için kendi ellerimizle geriliyoruz. o katledilen çocuklardan biri senin evladın olsaydı böyle saçma sapan entryler giriyor olur muydun hala çok merak ediyorum. dilerim ki tanrı sizin gibilere de aynı acıyı yaşatsın. siz başınıza gelmeden anlamazsınız çünkü