gönlünden cumhurbaşkanı olmak geçtiği için ekrem imamoğlu'na sahip çıkmadı. chp seçmeninin gönlünde yatan kişi ekrem olmasına karşın ona desteğini bildirmedi.
bu yönüyle çok ayıp etmiş ve gözümdeki değerini yitirmiştir.
ekrem imamoğlu'na sahip çıkması ve tek yumruk halinde olmaları durumunda gözümde çok büyük bir konuma yükselirdi.
kimse kusura bakmasın ama mansur kendi kendini bitiriyor.
sırf turgut altınok kazanmasın diye kendisine mecburiyetten oy verenler bile şikayetçi bu adamdan.
ankara dışındakiler kızılay'da led ekrana yansıtılan atatürk portresine tav olurlar ama gel bir de 2025'in ortasında su bulamayan adama sor. metroda sıkış tepiş gidip eğer bakımsız metro şansa arıza yapmazsa bir şekilde evine varabilirse kendini şanslı sayan adama sor.
beyefendi yeni metro yapmayı falanı filanı geç, var olanı bile koruyamıyor. kalkmış bir de 29 ekimde konser verdirtecek. ha tabi halkın tepkisiyle o konseri iptal ettirmek zorunda kaldı ama işte görün yani vizyonu.
Ekrem imamoğlu gibi bunu da bitirmek istiyorlar.
Niyetleri belli.
Muhalefeti bastırmak.
Çünkü hükümet koltuğunu kaybetmekten korkuyor.
Aslında bizi yönetenler korkağın önde gidenidirler.
Ahanda mançurun açıklaması
https://x.com/mansuryavas06/status/1939987376182292980?t=6v8QuM52oJ_qTyUJBCw8dg&s=19
" Kemalist köpekler hesap verecek" Sloganına tek kelime yok.
Atatürk atatürk diye yanıyordunuz ne oldu, pet bardakçı.
Özgür özel senden daha omurgalı.
Sen cumhurbaşkanı olacaktın hemi
Artık zor olursun.
partisinin içindeki tek adam.
talihsizliği, sesten kaybetmesi...
aksi olsaydı olduğu konumdan çok daha farklıbir yerde olurdu.
biraz anlayan ayıkır bunu.
Aynen herkes araştırılsın, kimsenin babasının malı değil bu ülke.
Milyonlarca emekçinin, asgari ücretlinin, omuzunda duran bu ülkenin, tek kuruşunu hakkı sorulmalı, sormayan namerttir.
Osman Gökçek denen nesneyi de babasınıda hiç sevmem.
Ama bu iddalar doğruysa , utanç verici.
https://x.com/war_wold/status/1922342523906687384?t=wVvz3LV-Fv414uBm592z7w&s=19