Yazılanları şöyle bir okuyorum da bu adamın ele avuca sığar bir icraati yok.
Bide yalan söylüyor. hadi diyelim doğru söylüyor, belge göster diyorsun göstermiyor. Kendisi Belgeleri halka açıklamaktan bahsediyor ortada belge yok.
Ama savunanlara bakacak olursak paraların nerelere gittiği belli oluyor.
imamoğlu gibi ofsayta düşmemiş kendini ilgilendirmeyen işlere burnunu sokmamıştır. Fakat kürtlerden oy alması imkansız olduğundan cumhurbaşkanı seçilemez.
Kürtlerin oyuna muhtaç olmayan adam gibi adamdır. Gerçek türklerin oyuna ihtiyacı vardır. Başkan adayı olduğunda milyonlarca Türk'ün oyunu alabilecek kapasiteye sahiptir. Kürtçü olmayıp, Türkçü olması bile bu adamı sevmek için yeterli bir sebeptir.
Kürtlerin vizyonu bellidir. Onlar ya uzun adama ya da selo'ya tutulurlar. Mansur yavaş, kürtlere bir tık büyük gelir zaten..
2014 belediye seçimlerini kazanmak üzereyken, ne olduysa bir anda ankara'da oy sayım işlemi durdu. Sayım merkezinden birkaç saat veri gelmedi. Gecenin ilerleyen saatlerinde birdenbire melih gökçek'in kazandığı açıklandı.
Mhp olaya müdahele etmediği gibi ilerleyen yıllarda zaten akp ile ittifak kurdu. Chp'nin tavırını zaten anlatmaya gerek yok.. Bu adamın hiç edilen 5 koca yılı var. Bu 5 yılın hesabını gerekli kişi ve kurumlara sormak için kendisinden başka çaba gösteren de yok.
Suya yüzde seksen zam hadisesine açıklık getirelim.
Ben imelih zamanında, yani bundan en az 5 sene önce kartlı saate aylık en az 75 lira yüklüyordum. Buna rağmen 3 ayda bir kartın içindeki krediyi kullanmak zorunda kalıyordum.
Şimdi ödediğim en son su faturası 45 lira. Aradan en az 5 sene geçmesine rağmen faturam yarı yarıya düştü. O dönem elektrik için en fazla 25 lira ödüyordum. Şimdi elektrik faturam 150 lira. Bu hesapla suya yüzde 80 zam yapılsa bile faturam 80 lira olacak. imelih denen dinozorseverin benden 5 sene önce aldığı para.
Şimdi bu hesaba bakılırsa su fiyatında ciddi anormallik var değil mi?
Ayrıca suya zam yapılmadı. Zam önerisi meclisten geçmedi. AKP ve MHP üyeleri reddetti. Bunu, seni beni çok sevdiklerinden değil, Mansur yavaş'a zorluk çıkarmak için yaptılar.
Ayrıca zaten böyle giderse en fazla 45 gün sonra su bulamayacağımız için faturalar sıfıra inecek. Bu karalama kampanyası da böylece patlamış olacak.
3 katrilyonluk belge var dedi, yalan oldu. Katrilyon diyorum umarım bu rakamın aldatmaca olduğunu da anlamış olmalısınız. Tabi anlayacak kapasitede beyin varsa