2014 yerel seçimlerinde şaibeli bir şekilde seçimi kaybetti. bence onun hakkıydı ama yapmadılar. kendisi 2014’te göreve gelebilseydi 2019 seçimlerinde belki de başkan adayı olacaktı. kendisinin 5 yılını çaldılar.
Ben belediyede resmimin asılmasını yasakladım. Bunun için de genelge çıkardım. Daha önceki dönemden kalan personel neden benim fotoğrafımı asmak zorunda kalsın. Belki de beni sevmiyordur. Orası benim kişisel şirketim değil.
Makam araçlarını sattım, kendim minibüsle gelip gidiyorum. Makam aracı sevmiyorum.
Tasarruf sayesinde eski dönemden kalan 2 milyar 235 milyon lira borcu ödedik.
Benim dönemimde birisi yolsuzluk yaparsa canını okurum. Kardeşim olsa affetmem.
o kadar anormale alışmışız ki,
normal,işinde gücünde, dürüst , görevini layıkıyla yapan birini görünce hayran oluyoruz.
mansur başkan normal olması gerekendir.
Hiçbir iş yapmadığı halde sürekli övülen tek siyasetçi. Şaka gibi lan. Fanatiklere sorsan kendisi harika işler başarıyor. Mesela diyorsun donup kalıyorlar.
Sistemin temeline müdahale ederek kendi kendine yeten bir sistem oluşturuyor. Yani fakir bırakıp yardım etmek bir şey yapmak olmuyor aslında. Fakir bırakılanlara, bir daha yardıma ihtiyaç duymayacakları şekilde yardım ediyor. Tabi bina yapmadığı için aksığırların icraat filtreleri bir icraat algılayamıyor. Size, size rağmen yardım eden adama hala ayak bağı olmaya çalışıyorsunuz. Sığır olsa, ulan karnım doydu bi iş var bu işte dur bakalım der ama siz onu da anlamıyorsunuz.
bu anketlerin ortaya koyduğu çok değerli bir sonuç var, o da şu ki; mansur yavaş kürtlerden oy alamaz algısının yıkılması...
evet, ekşi sözlük gibi, hdp'lilerin, kürtçülerin hakim olduğu bir yerde, uludağ sözlük gibi aktrollerin harman olduğu bir yerde mansur yavaş, ekrem imamoğlu ve tayyip erdoğan'ın toplamının neredeyse 3 misli oy alıyorsa, demek ki mansur yavaş'ın kürtlerden, daha doğrusu hdp'li kürtçülerden oy alıp alamamasının bir önemi yok.
bu oyların içinde hiç kürt vatandaşı oyu yok mu?
kürtler sadece apocu, selocu, ekremci kürtler mi?
vatanına, bayrağına, milletine bağlı kürt vatandaşımız yok mu? elbet onlar mansur yavaş'a oy verebilir.
türkiye cumhuriyeti yüzde 10'luk hdp-kürtçü oya mahkum değildir. bu milletin kendi kaderini tayin hakkı vardır ve çıkış yolu da mevcuttur.
yani ekrem imamoğlu'nu vazgeçilmez aday diye gözümüze sokup parlatmaya çalışan hdp'liler ve ychp'liler, size ihtiyacımız yok.
istiyorsanız, ekrem imamoğlu'nu pervin buldan ile birlikte eşbaşkan yaparak cumhurbaşkanı adayınız olarak belirleyebilirsiniz. mübarek olsun.
ne pervin buldan ile ağaç diken, hdpkk'lılara gözü gibi bakan ekrem imamoğlu'na, ne de megri megri diyen, tarikatların bir dediğini iki etmeyen onlara ne istedilerse veren erdoğan'a mahkumuz.
halkın bir adayı var, türkün, türk milletinin bir adayı var.
türk milletinin bir umudu var.
hatta ve hatta vatanına, milletine, bayrağına bağlı kürt vatandaşlarımızın da artık gönül rahatlığıyla oy verebileceği biri var.
laik, demokratik, hukukun işlediği saygın bir türkiye cumhuriyeti için; mansur yavaş...
Hıçbirsey yapmıyor diyenler mansur yavaş görmüş melih gökçek kılıklıdır.
Akpnin en büyük trolü i. Melih gökçek in ipligini pazara çikararak ankaralinin hakkini söke sòke almıştır.
Dinozor seven yaĺlah jurassic parka.