mansur yavaş

entry1930 galeri ses1
    1489.
  1. Suya yüzde seksen zam hadisesine açıklık getirelim.

    Ben imelih zamanında, yani bundan en az 5 sene önce kartlı saate aylık en az 75 lira yüklüyordum. Buna rağmen 3 ayda bir kartın içindeki krediyi kullanmak zorunda kalıyordum.

    Şimdi ödediğim en son su faturası 45 lira. Aradan en az 5 sene geçmesine rağmen faturam yarı yarıya düştü. O dönem elektrik için en fazla 25 lira ödüyordum. Şimdi elektrik faturam 150 lira. Bu hesapla suya yüzde 80 zam yapılsa bile faturam 80 lira olacak. imelih denen dinozorseverin benden 5 sene önce aldığı para.

    Şimdi bu hesaba bakılırsa su fiyatında ciddi anormallik var değil mi?

    Ayrıca suya zam yapılmadı. Zam önerisi meclisten geçmedi. AKP ve MHP üyeleri reddetti. Bunu, seni beni çok sevdiklerinden değil, Mansur yavaş'a zorluk çıkarmak için yaptılar.

    Ayrıca zaten böyle giderse en fazla 45 gün sonra su bulamayacağımız için faturalar sıfıra inecek. Bu karalama kampanyası da böylece patlamış olacak.
    4 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük