bu mansur yavaş a kim oy verdi ya. içkiye zam yaptı. sigaraya zam yaptı, çaya zam, akaryakıta zam, doğalgaza iki kez zam , herşeyin sorumlusu bu adamdır başınıza birşey düşersede, suriyeleri neden getirdi ankara ya. dinozoru sök, yok laleyi saati işi gücü yok mu ?
bu yazdıklarım ironiydi cahal gibi eksilemişler bir belediye başkanı çaya akaryakıta nasıl zam yapsın tabi otobüse zam yapacak ama halk otobüsündeki 500 e yakın muavinin işinin ankara kart uygulamasıyla son bulmasına üzüldüm.