Çünkü kendisi izmirdeki gibi
Ne solcu dur
Ne de
Istanbuldaki gibi muhafazakar
Kendisi has be has ülkücülerin has evladıdır
Sincanlı olarak kendiyle bir kez daha gurur duyuyorum
Arkandayız Başbuğ...
siyasetçiler içeresinde güven duyduğum tek isim. tek temennim önümüzdeki başkanlık seçimlerinde Ekrem’in sosyal medya popülaritesi, pohpohlaması yüzünden geri planda kalmaması ve aday gösterilmesi.
bir devrimci olarak başta önyargıyla yaklaştığım, şimdi ise iyi ki gelmiş dedirten belediye başkanı. ankara'ya yakışır kimse. "gülüşüne kurban başganım" edebiyatı yapmayacağım elbette ama kendini bana sevdirmiş, ankara'ya seçilebilecek en temiz insandır kendisi.
Seçim zamanı su faturalarınızı pkk getirecek deyip Mansur yavaş a iftira atanlar şimdi Ekrem başkana sallamak için Mansur başkandan destek almaya çalışıyorlar.
üst üste 2. kez ankara büyükşehir belediye başkanı seçilmiş 1.si (bkz: efkan ala) (bkz: i nokta melih) ikilisi tarafından gasp edilmiş, adam gibi adam.