Böyle namuslu insanlara iftira ve saldırıda bulunurken hiç mi ar etmiyorsunuz ya ?
Mazbatasını sonuna kadar haketmiş olan artık müstakbel belediye başkanımız değil, belediye başkanımızdır.
65 yaşında bir adam o gün teşkilatları yönetmek ve oylarını bu kez yamyamlara kaptırmamak için canla başla mücadele etti, seçim gecesindeki yorgunluğu hâlâ aklımdadır. 5 yıl önce kendisine çok büyük bir haksızlık yapıldığını da gayet biliyoruz. Trafodaki kediler bu kez devreye giremedi anlaşılan.
Bir nevi rizeli arkadaş kendisinin karşısına haseki * gibi pasif/silik bir adam koyarak 40 yılda bir iyi bir şey yaptı.
Ancak ekrem başkanın mazbatasını daha da fazla hak ettiğini belirten entrye bizzat katılıyorum. Çünkü o gün çalışkanlığı, azmi, hırsı, enerjisi, organizasyonuyla gösterebileceği en iyi performansı gösterdi. Gerek teşkilatı yönetmesinde gerek Medyayı aktif şekilde kullanmasında tarihe geçen bir örnek duruş sergiledi.
Umarız 5 yıl önce mansur başkana yapılan haksızlığın benzeri bu kez ekrem başkana yapılmaz.
Ümidimiz bundan sonra ak yiyicilerin onca yıllık yolsuzluklarını ortaya çıkarmaları yönünde.
3 dönemdir Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Adayı olmuş 2. Dönemde “hilelerle” kaybetmiş 3. Yani son dönemde ise Ankarayı Kazanmış adam. Şuan belediyede temizlik yapmakla meşkul.
hortumların ucunu kesecek önce bir...yoluna döktükleri asfalt vergisi diyerek ankaralı vatandaşlara yansıtıyorlardı.O vergiyi kaldırdı adam.Bakan göz görür.