daha sandıkların yarısı bile açılmamışken kendini ankra'nın belediye başkanı olarak ilan eden şahıstı.
e, sen dereyi görmeden paçaları sıvarsan, kendinden o kadar emin olursan ve sandıklardan ikinci olarak çıkarsan bunu egona kabul ettirmen elbette zor olur ve sen de mahkeme mahkeme itiraz edeceğim diye dolanırsın ortalarda.
bir de yavaş yavaş geliyormuş. adam yavaş yavaş değil hızlı hızlı gitti. ahahahahahahahahaha.
"-Cumhurbaşkanı adaylığı için birçok isim telaffuz ediliyor." cümlesine
"--Evet ama Başbakan bütün partilerin desteklediği bir isim üzerinde durulması gerektiğini söylüyor. Demek ki kendinden bahsetmiyor." demiş.
unutulmamıştır artık twiterdan götürüyoruz işleri. zaten adamlar kurumu bile kendilerine bağlamışlar her boka red ne yapalım en sonunda ayaklandıracaksınız milleti.
hakkı yenmiştir. ankara insanı kendisini belediye başkanı seçemediği için utanmalıdır. siz hâlâ kömüre, iki paket makarnaya bakıp "mölöh gökçök öyö" demeyi sürdürün. akp de kendisini belediye başkanı yapıp kendisinden kurtalamadığı için bunun acısını ileride çekecektir.
Kullan at işlemine tabi tutulmuş eski ankara belediye başkan adayı. (hemen eksiye abanabilirsiniz evet)
iş bu entry'den önceki entry, tam 20 gün önce yazılmış.
Eğer gerçekten değer verilen biri olsa biri çıkar derki bu adam hakiki çatı aday. Neden bunu aday etmediniz derdi.
Tamam belki cumhurbaşkanlığı için tecrübe ve meziyetleri olmayabilir ama zaten bu yolda esas istenilen şey bütünleştirici olması değil miydi?
Eminimki kendisi aday olsa, çatı parti tabanını daha bir istekli kılardı. Şimdi aday ekmeleddin'i hala kimse çözememiş bile.
Zödit: evet gerçekten de halkta karşılığı olup, siyasilerde karşılığı yokmuş.
Zaten bu siyasi akıl, onu aday gösterse sloganını "lavaş için mansur yavaş" yapardı anasını satym.
ankara'da hakkı yenmiş , yaptığı tüm itarazlara rağmen sonucu değiştirememiş dürüst siyasetçilerdendir. malesef bu garip ve karanlık düzenin son kurbanlarındandır. gün gelir hakkı sorulur.
seçimlerin üzerinden biraz zaman geçti de birilerinin gece yarıları ne boklar yedikleri unutuldu ya hemen spekülasyonla suçlanan belediye başkan adayı. cumhuriyet tarihinin en çirkin seçimlerinden birinde hile ile başkanlığı elinden alınmıştır. gönüllerin başkanıdır.
ankara'yı kazandığına inandığım gönüllerin başkanı. istanbul'da bile neredeyse sayımın sonuna varılmışken ankara'nın saatlerce televizyonlarda %80'lerde kalması, sabaha karşı birden kazandığını iddia eden melih gökçek... akp'nin kaybettiği illerde yapılan tüm itirazları defalarca, ard arda kabul edenlerin, ankara'da mansur yavaş tarafından yapılan istekleri direk geri çevirmesi... olaylar, mevzular... o yüzden diyorum ya işte, tayyip kaybedeceği seçime girmez, o kaybederse seçim iptal edilir...
şu an ankara büyükşehir belediye başkanı olması gereken kişi. melih denen hırsız ve üstündeki saz arkadaşları tarafından ciddi anlamda hakkı yenildi.
melih ve itaat ettikleri o denli oy kaçırmalarına ve seçimde hile yapmalarına rağmen resmi seçim sonuçlarında %43 oy almış olması gerçekte belki de o oyun %60-70 aralığında olduğunun kanıtı.
ve evet bu adam yürüyecek. kendisi de potansiyelinin farkında çünkü. kılıçdaroğlu gibi saçmalamazsa tabi.