hakkı yenmiştir. ankara insanı kendisini belediye başkanı seçemediği için utanmalıdır. siz hâlâ kömüre, iki paket makarnaya bakıp "mölöh gökçök öyö" demeyi sürdürün. akp de kendisini belediye başkanı yapıp kendisinden kurtalamadığı için bunun acısını ileride çekecektir.