şu an ankara büyükşehir belediye başkanı olması gereken kişi. melih denen hırsız ve üstündeki saz arkadaşları tarafından ciddi anlamda hakkı yenildi.
melih ve itaat ettikleri o denli oy kaçırmalarına ve seçimde hile yapmalarına rağmen resmi seçim sonuçlarında %43 oy almış olması gerçekte belki de o oyun %60-70 aralığında olduğunun kanıtı.
ve evet bu adam yürüyecek. kendisi de potansiyelinin farkında çünkü. kılıçdaroğlu gibi saçmalamazsa tabi.